WWG1WGA!

Hij wil het zelf niet bedoel je Joost?
Want hij zegt net dat hij het leger gaat inzetten om het vaccin eind dit jaar te gaan distribueren

Ik zie dat de link van het plaatje niet werkt jammer genoeg daarin zegt het hij het nl. zelf.
Misschien dat het nu wel lukt.

https://www.nytimes.com/2020/03/09/health/trump-vaccines.html

https://edition.cnn.com/2020/04/29/politics/operation-warp-speed-coronavirus-vaccine/index.html

Misschien is dat vaccin van Trump uiteindelijk gewoon vitamine C.
De slapenden onder ons laten het inspuiten Zonder dat ze weten wat erin zit, en dan blijkt dat al die ziekte in werkelijkheid tussen de oren zitten. Ze zullen vast geloven dat ze beter zijn geworden van een beetje vitamine C zonder dat ze het weten.

Het is zomaar een ingeving. Ik kan me niet voorstellen dat Trump vaccins in wil laten spuiten bij mensen op basis zoals het nu is. Hij heeft toch ook niet voor niks moeite met de WHO en promoot ook niet voor niks HCQ. Wat het Vaccin van hen ook is, ik geloof niet dat het vaccins zijn zoals die nu gegeven worden.

Denk jij wel dat hij staat voor de huidige meuk met alle ellende?

Denk jij wel dat hij staat voor de huidige meuk met alle ellende?

Nee dat denk ik niet. Maar hij ziet het vaccin blijkbaar wel als iets dat gebruikt kan worden om hier uit te komen. Dat trump etc met een “ goed” vaccin komt lijkt mij uitgesloten.

Zover ik het begrijp is het een project en is het nog niet klaar. Zo lees ik het althans. Ze hebben het over het eind van het jaar. Het kan alle kanten op. Misschien gebruikt ie dit wel om de mensen gerust te stellen is het alleen maar een tactiek.

Aangaande de vaccin video getuigenis van Trump denk ik dat vele mensen hier vandaag -VOOR HET EERST ZIJN- hoe dikwijls heeft Trump iets gezegd voor het podium?

En jullie vinden het raar als mensen niet willen luisteren als je de boodschap vertelt, als de onzekerheid afdruipt in je stem?

In het Engels; "Get your act together"

Ik ben hier niet voor het eerst en al meer dan 20 jaar op de hoogte van de vele complotfeiten.
Blijkbaar mag je van jou geen enkele twijfel hebben aan trump.

Pike,

Dat bedoeld Henk niet zo. Voor wat betreft dat leger van Trump, dat heeft een ander doel.
Anderen kunnen het beter uitleggen dan ik. Maar wat hij zegt heeft niet meteen betrekking op het vaccin. En ik fantaseer er ook maar op los hoor met een vitamine C vaccin ✌️

Oké, nog 1 dan. Hij spreekt van vaccin welke de satanisten uit gaat roeien en daarmee ook de Corona! Dat is het vaccin voor een betere gezondheid ? en daar is het leger voor nodig ?

Huh? Waar is jullie twijfel op gebaseerd? Bastiaan, ik dacht dat jij helemaal achter Trump stond? Heb ik nu iets gemist?

Voor iedereen die ik op zijn pik getrapt heb, ... of de lange tenen

Het is oorlog, informatie oorlog, ...

Wat als iemand die vraag aan mij zou stellen.

"Ik hoor dat Trump iedereen verplicht wil vaccineren, en daar ben jij toch zo op tegen"

Mijn antwoord zou dan kunnen zijn.

"Wist je dat mensen die in malaria gebieden wonen geen Corona kregen omdat het medicijn tegen malaria dat al sinds 1955 op de markt is hen daarvoor ook beschermde en wist je dat dit zelfde medicijn ook verschillende soorten kanker kan genezen. Er zijn al verschillende onderzoeken vrijgegeven die onder de pet werden gehouden. Wellicht weet Trump ook al dat dit medicijn ook preventief ingezet kan worden tegen kanker".

En het zou zomaar kunnen dat dit ook zo is.

Gezond leven is de #1 manier om kanker te voorkomen maar hoe doe je dat als iedereen bol staat van de gifstoffen in het lichaam?

En ja je mag best commentaar hebben op Trump maar wat ik denk te horen zijn dikke twijfels in "het grote ontwaken" en half slapen is ook slapen.

Ik hoor steeds weer dat de boodschap uitdragen zo moeilijk is, ik snap dat wel, ...

Ik begrijp bijvoorbeeld niet hoe Trump zich nu al die tijd laat adviseren door zo'n corrupt figuur als Fauci. Ook Amerika zit nu 2 maanden in lockdown. Ik snap best dat er rookgordijnen moeten zijn maar ondertussen zijn er al 30 miljoen (?) ik weet niet precies hoeveel, werkloosheidsuitkeringen aangevraagd. Ik sta nog steeds achter Trump maar ik wil ook niet alles klakkeloos geloven.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan