WWG1WGA!

Dankjewel voor je antwoord Mike.
Dat is in feite wat RTL ook aan geeft.
Dat Joost Niemoller dan meteen denkt dat de Corona echt is is zorgwekkend.

Ik vond die Joost sws al een zak aardappelen... maar ik snap hem niet, hij deed wel goed z'n best met dat MH17 gedoe... en dat vind hij dan weer geen complot? Rare vent...

Kevin

Wat ik soms niet snap is als mensen hier zeggen dat je anderen het totaal plaatje moet laten zien waarom dan kritiek op een Joost? Ik snap dat wij niks kunnen met zijn redenaties. Maar waarom dan niet het tegendeel laten zien iplv roepen dat ze ernaast zitten en het daarbij laten?
Ook hier lees ik daarover berichten in de trand van of wel volgen of niet volgen. Of die is niet goed of dat is niet goed. Waarom stuurt niemand het onderzoek van natuur naar zo iemand toe dan?
Zo slecht beredeneert heeft Natuur dit niet en bovendien is het heel logisch. Zoals ik het interpreteer shocking als al die mensen overlijden door de beademing en door corona.
Jensen heeft het nog niet behandeld. Of dat gaat gebeuren weet ik niet. Ik had zelf de indruk dat het beter naar Jensen kon dan naar ON. Maar misschien zie ik dit wel verkeerd en moet ON hier ook van op de hoogte zijn. Wellicht dat ze het dan gaan snappen. maar goed, ik ga er maar eens een nachtje over slapen.

Post 283158:
Hiermee begint deze post:
de aarde en haar bewoners naar een hogere dimensie; en voor de komst van de galactische wezens uit verschillende sterrenstelsels.'

Dus toch wezens uit de ruimte?

Verder wordt er gesproken over reptiel-achtigen?
Wat moet ik me daarbij voorstellen.
Als ik dit aan iemand vertel zal niemand dit geloven.
Tenzij we ze later zelf zien.

Verder, dit artikel heeft meerdere pagina,s. Aan de onderkant op een pijltje naar links of recht drukken.

Volgens mij (en vele anderen) zal Malik met die beruchte foto van zijn broer komen in moslim-kleding waarin Barack een AK-47 richt op de Amerikaanse vlag.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan