WWG1WGA!

Ik stuitte op deze trailers. Is dit informatie wat naar buiten moet waar we al een tijd op wachten.

https://www.outofshadows.org/?fbclid=IwAR0h6COX2PzoR3WqACjJ-J1RyVvBZmR9ZdCwMayajPV2mKneK1gN4NTvZYY

Zojuist op RTL-Z (onder in de regel) dat er in? of op een eiland bij New York een massagraf is gevonden. Daar werd verder dus niet op ingegaan.
Niets hierover op Ned 1.

Zojuist op RTL-Z (onder in de regel) dat er in? of op een eiland bij New York een massagraf is gevonden. Daar werd verder dus niet op ingegaan.
Niets hierover op Ned 1.

Keek net rtl nieuws, daar zeiden ze dat het normaal massa graf is voor mensen die geen naasten hebben of het niet kunnen betalen.. hmm

Keek net rtl nieuws, daar zeiden ze dat het normaal massa graf is voor mensen die geen naasten hebben of het niet kunnen betalen.. hmm

Gaat om dit eiland, media gaat proberen het verhaal zo te draaien dat het gaat om een corona-eiland.

https://blog.eogn.com/2019/12/06/new-york-citys-island-of-the-dead-to-become-more-accessible/amp/

Joost

Gaat om dit eiland, media gaat proberen het verhaal zo te draaien dat het gaat om een corona-eiland.

En jawel, controlled oppositie
Joost Niemoller:

?s=19

Joost

Als het geen Corona patiënten zijn waar is het dan wel voor bedoeld?

Voor degenen die het delen willen. Nog een Q uitleg. Wel een soort replica van Janet Ossebaard.

Mensen snappen niet dat Trump helemaal niets beslist op federaal niveau als het om dit soort dingen gaat. Alle staten hebben een gouverneur en burgemeester, plus een eigen parlement en hooggerechtshof. Dit is het beleid van de staat New York en New York alleen. De graven hebben niets met COVID-19 te maken, het gaat om arme mensen die geen eigen begrafenis kunnen betalen, zie de video hieronder. En als die eikel van een Joost Niemoller een echte journalist was zou hij dit geweten hebben voordat hij al die poep blijft praten. Ongehoord Nederland kan wat mij betreft in de toekomst fluiten naar mijn bijdrage!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan