WWG1WGA!

Die uitspraak van trump van verlenging lijkt mij in dit geval een “zoethoudertje” voor de massa.
Ja, dat dacht ik ook al

Dat lijkt mij ook muis. Afleiding voor wat er echt komen gaat 10 april.
Wellicht zij het juist die mensen die afhaken omdat ze dan de aangekondigde verlenging zien.

Als wij niet precies weten wat er gaat gebeuren weten [zij] het ook niet!!!

Trouwens erg mooi al die nieuwe twitterbanners met de Amerikaanse vlag!

Ja aan een zoethoudertje dacht ik ook al. Trump had het in zijn toespraak over lijkenzakken en dat zeer schokkend was allemaal. Had echt het gevoel dat hij dit acteerde.

P.s hoe citeer ik iemand zijn/haar reactie op het forum? Ik ben hier nog steeds niet achter.

P.s hoe citeer ik iemand zijn/haar reactie op het forum? Ik ben hier nog steeds niet achter.

Tekst kopiëren, dan in dit vak eerst klikken op B-QUOTE. Hierachter plak je de tekst en dan weer afsluiten met B-QUOTE.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3115076825178236&id=390115327673&anchor_composer=false

Door scrollen naar Michael Pilarczyk.

Door scrollen naar Michael Pilarczyk.

Ik kan geen FB video's kijken, geen member. Is hij ook Q aanhanger?
Staat filmpje misschien ook op YouTube?

Voor de liefhebbers een interessant gesprek over de komende tijdlijnen, Q-anon, Corona, arrestaties, en veel wat hier ook besproken word.

https://www.facebook.com/dewaarheidsvinder/videos/692222197983636/

Kevin

Ik kan geen FB video’s kijken, geen member. Is hij ook Q aanhanger?
Staat filmpje misschien ook op YouTube?

Ja hij refereert er vaker naar (nu heel subtiel hoor). Het is op de pagina van Giel Beelen. Volgens mij heeft Giel hem ook op twitter gezet maar ik heb weer geen twitter.

Iedereen kan het filmpje bekijken als je op de link klikt als het goed is. Zelf krijg ik het aanmeld scherm van fb zonder verzoek om in te loggen. En de video draait gewoon. Zou moeten kunnen lukken.

Volgens mij heeft Giel hem ook op twitter gezet maar ik heb weer geen twitter.

Ik heb ook geen Twitter hoor, maar op Twitter kan iedereen meelezen.
Binc, het lukt bij mij echt niet met FB filmpjes, krijg altijd inlogscherm.

Wat jij zegt over Twitter, zonder inloggen kan je juist niet mee lezen. Maar als je het fb filmpje wil zien en het lukt niet dan misschien beter een account aanmaken. Je hoeft er niet perse iets mee te doen in de toekomst toch.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan