Hetgeen mij brengt bij de beantwoording van de opmerkingen en vragen van naief:
waarom zitten sommige landen niet dicht met als grootste voorbeeld engeland? Genoeg op te pakken daar lijkt me.
Trust the plan. Amerika heeft ook nog geen officiele lockdown. Toch zie je daar overal national guard, marshals en militairen die zich aan het verplaatsen zijn. In Engeland maar liefst 20.000 militairen!
Wie is met dit coranaverhaal nu begonnen? Die vleermuis op de markt, staat die voor, deze shit komt van ons, groeten elite of staat die voor pas op bloeddrinkers groeten with hats?
De vleermuis staat voor vampirisme. Het is een symbool voor de DS. Zij zijn er dus mee begonnen. Wat ze niet wisten is dat Trump samenwerkt met Xi en dat het virus onschadelijk is gemaakt.
Het moet haast het eerst zijn omdat gezegd wordt dat de elite nog steeds het nieuws beheerst, anders zou het betekenen dat de media al is overgenomen en er straks niets op zwart hoeft.
Het is beide. De white hats kunnen wanneer ze maar willen hun eigen boodschappen tussen de reguliere '4 am talking points' in fietsen. De 'media' bestaat uit stenografen die enkel en alleen persberichten overnemen en publiceren. Ook hebben de white has de algoritmes van Google, YouTube, Twitter en Facebook, getuige het feit dat ze deze nu hebben opengesteld waardoor de censuur is verdwenen. Het is een kat-en-muis-spel in deze informatieoorlog!
Het volkslied zing ik al een paar jaar niet meer mee en daar wil ik ook niets meer mee van doen te hebben, dat oranje lied. De nederlandse vlag ben ik ook niet trots op.
Met cynisme kom je niet verder. Trots zijn op je land, volk en cultuur is de enige weg voorwaarts. Alles draait om intentie.
Mike