WWG1WGA!

Dankjewel dat je dit hebt toe willen lichten. Misschien dat ik nog wel een lijst ga maken met termen die ik niet begrijp.

Terugkomend op Q, ik zal uitleggen welk beeld ik daarbij heb. Ik zie het niet meer als gewoon een grote groep mensen die in opstand komt tegen de huidig zittende macht. Iets dat je met elkaar doet. Dat punt begrijp ik ook nog wel. Het gaat mij om de diepere inhoud die ik niet begrijp. Hoe is sommige posts moet lezen, wat ik eruit moet halen. Dat is waar ik het over heb.

Terugkomend op je aanname dat ik pisnijdig ben en niet constructief ben. Dat is wat jij er nu uit haalt. Ik wil het eerder verdriet noemen. Wat je niet mee neemt is dat ik meermalen en voor lange tijd geprobeerd heb te luisteren en oprecht geprobeerd heb te begrijpen wat je met sommige dingen bedoelde. Ik denk dat ik daar heel constructief in ben geweest. Dat ik zelfs je daarna te horen krijg dat ik geen gelijk wil geven? Ik ga het voor de laatste keer zeggen. Je deed een aanname. Al wil je 1000 keer gelijk hebben kan je dat van mij krijgen. Maar de inhoud begreep ik niet. Wat maakt dan dat ik op dat moment mezelf nog open zal stellen om constructief te blijven? Niks dus. Ik weiger om dan nog enkele moeite te doen en het zal me een rotzorg zijn. Het werkt namelijk heel erg demotiverend. Je kan het ook gewoon vragen. Lijkt me ook een constructieve weg om te bewandelen. Ik zei al dat ik op een gegeven het station van vragen stellen gepasseerd was. Blijkbaar ben ik te onduidelijk of men begrijpt me niet. Ondertussen kreeg ik eerder het gevoel dat ik helemaal niet kritisch meer mag zijn. Alsof ik in iets moet geloven wat alleen buiten mezelf staat als basis. Ik bedank daarvoor. Ik ervaar het namelijk niet als vertrouwd. Als ik echt zo onduidelijk ben zeg het dan gewoon iplv dat ik ernaar moet gissen. Over basisvertrouwen gesproken, ja daar sta ik achter. Maar dat basisvertrouwen is bij mij wel verdwenen.

Op basis van bovenstaande uitleg van mij kan ik ook niet mee gaan in de redenatie dat het ongelovigen zijn die niet geloven. Als ik niet zou geloven had ik er niet zoveel moeite in gestoken.

Pisnijdig, gefrustreerd, of welke benaming je er ook aan geven wil, idd, mensen kunnen denk ik nog beter Corona hebben dan dat ze geconfronteerd worden met mijn graftakken humeur.

Jasper, Jij ook bedankt voor je uitleg.
Ik merk dat ik vind dat er veel teveel door elkaar loopt. De 1 zegt dit en de ander zegt dat. Dat er meer is tussen hemel en aarde en donkere krachten zijn is mij niet onbekend. Wie waarachter zit en wat doet is ook niet helemaal onduidelijk. In elk geval voor wat betreft de Nederlandse politiek. De Amerikaanse politiek en termen vind ik tot op heden te lastig. Zoals gezegd, wellicht dat ik eerdaags als ik tijd heb een lijstje maak met termen die ik niet begrijp en dat iemand dit duidelijk kan maken.

Zeer interessant allenmaal allemaal ik hoop dat er iets van waarheid in zit maar eerlijk gezegd... Ik ben vooral een conspiracy "onderzoeker" geweest uit de tijd van 9-11 tot ongeveer 2013 en heb een hoop gelezen en voorbij zien komen. Vooralsnog doet mij dit aan als een te mooi om waar te zijn verhaal in de trend van de galactische federatie die ons komt helpen. Ik heb gewoon te veel verhalen gelezen en weet inmiddels dat 95% is bedoelt om de boel in de war te schoppen. Trump is naar mijn mening 100% illuminati en mind controller en gaat ons zeker niet helpen.

Ik zie echt wel dat er een aantal zeer goed ingelezen zijn hier op het forum, zeker beter dan ik ben op dit moment maar vergeet niet dat het maar lettertjes op een scherm zijn. Er worden mensen op grote schaal betaald om dit soort verhalen op internet te zetten met heel veel dubbele bodems. Pure mind control.

Slechts mijn mening hoor. Mocht dit waar zijn juich ik het toe, maar ik denk het gewoon echt niet. Er zal misschien best oorlog zijn onderling maar daar gaan wij geen voordeel uit halen ben ik bang.

Terugkomend op je aanname dat ik pisnijdig ben en niet constructief ben. Dat is wat jij er nu uit haalt. Ik wil het eerder verdriet noemen.

Wat je omzet in nijd. Geeft niet, je bent ook maar een mens. Waarom is het zo moeilijk om dit toe te geven? Je helpt jezelf hier niet mee en een ander ook niet.

Pisnijdig, gefrustreerd, of welke benaming je er ook aan geven wil, idd, mensen kunnen denk ik nog beter Corona hebben dan dat ze geconfronteerd worden met mijn graftakken humeur.

Dat klinkt behoorlijk... nijdig.

Blijkbaar ben ik te onduidelijk of men begrijpt me niet.

Als het gebruik van het woord 'men' betekent dat je dit probleem met meerdere mensen ervaart zou dit je aan het denken moeten zetten. Dan kun je de hele wereld wel de schuld willen geven, maar nogmaals daar help je jezelf en anderen niet mee.

Wat je niet mee neemt is dat ik meermalen en voor lange tijd geprobeerd heb te luisteren en oprecht geprobeerd heb te begrijpen wat je met sommige dingen bedoelde. Ik denk dat ik daar heel constructief in ben geweest.

Dat denk jij maar dat is niet zo. Ik heb je diverse keren gewezen op het feit dat je dingen die algemeen bedoeld zijn persoonlijk neemt. Omdat je je persoonlijk aangevallen voelt als ik dit weerspreek ben je daar dus niet constructief in geweest, allesbehalve. Net zoals je nu koppig weigert toe te geven dat je gewoon heel erg boos bent. Niets om je voor te schamen, gezien de recente ontwikkelingen in je leven, maar kennelijk is dit voor jou een groot taboe. Dit maakt je vervolgens cynisch en negatief.

En dit komt allemaal omdat je alles persoonlijk neemt en ziet als een aanval. Je zit in overlevingsstand en vecht terug, ook naar mensen die je willen helpen en het goed met je voor hebben. Maar je kunt een probleem pas oplossen als je het onder ogen ziet, dus jij bent nu aan zet. Ga je nu weer in reactie hierop een enorme post schrijven over waarom dit toch echt totaal niet het geval is of ga je nu eens een keer luisteren en leren, zodat je verder kan? Gezien de recente ontwikkelingen in de wereld heb ik zelf niet meer zoveel tijd en energie om op deze muur van ontkenning in te lopen beuken.

Mike

@Healthbased, ik heb er bewust nooit de Galactische Federatie of ET's/aliens bij gehaald. We zullen zien wie gelijk heeft.

Als je in 2013 opgehouden bent met 'conspiracies' te onderzoeken, loop je inmiddels lichtjaren achter, wat m.i. jouw reactie volledig verklaart. Ik moest in 2006 zelf ook afhaken omdat ik me in een veel te duister konijnenhol had begeven. Ik heb me toen gericht op voeding en gezondheid, iets waar ik zelf wel controle over heb.

Dit heeft uiteindelijk geleid tot dit forum in 2011 en vanaf 2013, precies het jaar waarin jij afhaakte, ben ik er weer vol in gedoken. Het heeft me mijn goede band met de WAPF gekost, maar het maakt me niet uit want ik ben hier niet om politiek te bedrijven maar om het te onderzoeken en analyseren.

Het is aan jou om nu wel of niet aan te haken, IMO zal jij en ieder ander uiteindelijk wel moeten. Het is een keus tussen een zachte landing en een harde landing, psychologisch gezien. Hoe dan ook, enjoy the show!

Mike

Ik vat helemaal niks persoonlijk op. Wat ik zeg is dat ik de behoefte niet voel om een soort houvast buiten mezelf te vinden om daar een soort van wanhopige houvast uit te putten.

En nee, het woord men was niet bedoeld in het kader van meerdere mensen.

Dat denk jij maar dat is niet zo. Ik heb je diverse keren gewezen op het feit dat je dingen die algemeen bedoeld zijn persoonlijk neemt. Omdat je je persoonlijk aangevallen voelt als ik dit weerspreek ben je daar dus niet constructief in geweest, allesbehalve. Net zoals je nu koppig weigert toe te geven dat je gewoon heel erg boos bent. Niets om je voor te schamen, gezien de recente ontwikkelingen in je leven, maar kennelijk is dit voor jou een groot taboe. Dit maakt je vervolgens cynisch en negatief.

En dit komt allemaal omdat je alles persoonlijk neemt en ziet als een aanval. Je zit in overlevingsstand en vecht terug, ook naar mensen die je willen helpen en het goed met je voor hebben. Maar je kunt een probleem pas oplossen als je het onder ogen ziet, dus jij bent nu aan zet. Ga je nu weer in reactie hierop een enorme post schrijven over waarom dit toch echt totaal niet het geval is of ga je nu eens een keer luisteren en leren, zodat je verder kan? Gezien de recente ontwikkelingen in de wereld heb ik zelf niet meer zoveel tijd en energie om op deze muur van ontkenning in te lopen beuken.

Er was geen sprake van ontkenning. Wat ik geprobeerd heb is juist de persoon tegenover me te begrijpen om erkenning te kunnen geven aan de argumenten die de persoon duidelijk wil maken.
Zodat ik er later iets mee kan. Hetzij naar buiten toe. En dan doel ik op de aanvaring die we eerder hadden in de topic over politiek en de politie. Omdat ik gewoon inhoudelijk het punt niet begreep. Ik zie niet in wat dit te maken heeft met persoonlijk. Je schrijft dat ik koppig ben om toe te geven dat ik boos ben. terwijl je zelf refereert naar dat ik behoorlijk nijdig ben op mijn bericht dat ik zeg dat mensen beter last kunnen hebben van Corona dan van mijn graftakke humeur. Lijkt mij dat je gelijk krijgt dat ik dit erken. In mijn beleving geef ik dit dus toe. Maar wellicht is het in deze context niet helder genoeg. Lijkt me sterk overigens.

Ik zie helemaal niks als een aanval. Met alles wat me gezegd is tast ik al ik weet niet hoe lang in het duister en ben ik mezelf nog meer de schuld gaan geven dan ooit.

Dingen aanhalen uit iemands verleden om als argument te gebruiken dat men een niet gelover is gaat mij echt een brug te ver.

Nogmaals, ik zei het hierboven al, je had ook gewoon door kunnen vragen. Lijkt me ook zeer constructief. En misschien is dat wel het verkeerde woord. Ik heb in elk geval doorgezet om het te willen begrijpen. Dat kan men waarderen of niet. Ik heb me best gedaan.

Binc, je weet dat ik je bijdrages waardeer, dus laat dit gezegd zijn en niet tussen ons staan. Ik heb vaker discussies gehad met mensen die er een soortgelijke mentaliteit op nahouden als jij. Zij gaan uiteindelijk bepalen wat ik wel of niet gezegd zou moeten hebben en hoe. Het is pure reflectie, afleiding van het zelf door je te richten op de ander. Je zult het er mee moeten doen, of je begrijpt het of je begrijpt het niet.

Mike

Kijk, dit is nou precies wat ik nodig had vandaag! Lees onderstaande reactie via de mail van een stille lezer van mijn forum, overigens een vrouw:

Via deze weg wil ik jou zo ontzettend bedanken voor jouw immense inzet het " echte " nieuws te verspreiden!

Wij zitten op dit moment in een gigantische transitie van kwaad naar goed, een gebeurtenis welke in de gehele geschiedenis van de mensheid nog nooit vertoond is.
Ik prijs me gelukkig dat ik hier nu op aarde ben en dat ik hier onderdeel van mag zijn.
Ook ik ben al jaren geleden heel wakker geworden omdat ik voelde dat er heel veel zaken niet klopten. Ik ben onderzoek gaan doen en heb tijden dag en nacht informatie opgezogen en ben in heel veel diepe konijnenholen geweest. Ik werd er soms letterlijk misselijk van... maar ik wist dat ik al die info tot me moest nemen om te begrijpen wat er daadwerkelijk speelt en speelde. Die black pill heb ik al jaren geleden geslikt en heb daar nooit spijt van gehad.
Ik ben een "stille " lezer op jouw forum en ondanks jouw uitlatingen over vrouwen, waar ik overigens volledig achter sta, is jouw forum voor mij een baken van licht in deze roerige tijden.
Wij als mensen gaan van hoofd naar hart en mogen dit ook gaan uitstralen. Wij mogen gaan herinneren wie en wat we werkelijk zijn. Wij zijn spirituele, wijze, liefdevolle lichtwezens en deze eindtijden laten duidelijk zien dat we mogen transformeren van angst en onderdrukking naar blijdschap en vrijheid.
Dankzij Q , Trump en zijn white hats en vele anderen, gaan we een prachtige toekomst tegemoet.
Ik stuur elke dag licht en liefde naar ALLES en voel me met de dag sterker worden. Alle rookgordijnen die gecreëerd worden ( en moeten) zijn afleiding van datgene wat er werkelijk plaats vindt en dat is dat Mordor voor eens en voor altijd vernietigd wordt.
Zoals Q ons zegt: Enjoy the show en trust the plan! En dat is ook wat ik doe. IK heb er in ieder geval een rotsvast vertrouwen in en gelukkig gaan ook steeds meer anderen dat vertrouwen voelen.
Darkness to Light en daar wordt ik giga blij van. Ik kan bijna niet meer wachten tot alle "rotzooi" opgeruimd is....
Wij allen leven nu in een geweldige tijd. Besef dat en geniet ervan. Het paradijs wacht op ons..HALLELUJA!!

Hier mijn antwoord naar haar:

Nu het er echt op aan lijkt te komen wordt precies duidelijk waar iedereen nu staat en hoeveel rotzooi er op geestelijk/spiritueel vlak nog op te ruimen valt bij velen van ons. Zoals ik vandaag nog schreef, het is een keuze tussen een zachte of een harde landing. Ik ga iig niet meer lopen soebatten met mensen die allemaal in de weerstand schieten, ik heb mijn best gedaan.

Voor wat betreft je opmerking over vrouwen, goed om te lezen dat je het met mij eens bent als vrouw. Mijn opmerkingen zijn steevast algemeen en ik schroom nooit om te zeggen dat zwakke mannen even goed onderdeel van het probleem zijn, het gaat om vrouwelijke ENERGIE. Deze is onderdanig en het is levensgevaarlijk om deze een leiderschapsrol toe te dichten. Maak van natuurlijke volgers als vrouwen en zwakke mannen dus nooit leiders, dat is vragen om problemen!

Zodra het stof straks is neergedaald en vrouwen weer hun natuurlijke, ondergeschikte rol zullen aannemen en zwakke mannen ook geen haantje de voorste meer zijn zul je mij nooit meer negatief horen praten over vrouwen. Ik geloof nl. in MENSEN van beide geslachten, van alle huidskleuren en van alle overtuigingen. Tot die tijd kies ik een mannelijke benadering en dat is iedereen die onterecht op een voetstuk is geplaatst genadeloos op hun plek zetten!

Mike

Binc, je weet dat ik je bijdrages waardeer, dus laat dit gezegd zijn en niet tussen ons staan. Ik heb vaker discussies gehad met mensen die er een soortgelijke mentaliteit op nahouden als jij. Zij gaan uiteindelijk bepalen wat ik wel of niet gezegd zou moeten hebben en hoe. Het is pure reflectie, afleiding van het zelf door je te richten op de ander. Je zult het er mee moeten doen, of je begrijpt het of je begrijpt het niet.

Het spijt me Mike, maar ik heb al langer het idee dat dit dus juist niet het geval is. dat ik alleen maar negatief ben. Dat mag zo wezen, maar ik had helemaal niet het idee dat men het leest of waardeerde. Ik heb ook me willen gaan in je feminisme verhaal. Dat is ook de enige keer in mijn leven dat ik iemand gevoelsmatig toe gelaten heb. Omdat ik je geloofde. Dat lijkt mij neer komen op geloof. Als ik ergens wel in geloof, mens of een standpunt dan zal ik er alles aan doen om daarachter te staan en voor op te komen.
Vooropgesteld dat ik het dan eerst moet begrijpen. Het zal wel in mijn hoofd zitten. Ik begrijp mijn eigen gevoelens niet altijd en kan de vertaalslag simpelweg niet maken. Op dat moment maak ik mezelf er ook niet druk om. Ik ben meer bezig met de vraag wat bedoeld diegene nou met zijn uitleg?
Alles wat daarna gebeurde verwijt ik helemaal niemand. Het kwam er alleen wel op neer dat mijn gevoel uit ging en ik de behoefte niet meer voelde überhaupt nog iemand toe te laten of toenadering te zoeken hierin. Ik laat het hier maar verder bij.

Wat een mooie bijdrage van die stille lezeres.
Doet goed.

Ik ben eigenlijk voor dat virus niet bang voor mezelf of mijn vriend, maar wel voor mijn vader.
Hij is een oudere man en niet gezond. Verder gevoelsmatig down vanwege de dood van mijn moeder. Het is fijn dat hij door mij op veel gebied biologisch is gaan eten. Jammer genoeg laat zijn ziekte (diabetes en pancreatitis) het niet toe koolhydraatarm te eten. Hij is immers al jaren op de voedingsweg gedicteerd door de diëtiste.
Ik hoop dat hij er ongeschonden van af komt.

Dorothé

Bedankt Mike.
Ik heb 9 potjes bij Ron besteld en zojuist gekregen.
Dus hij mag 3 gram per dag nemen.
Is dat ook voor mij aan te bevelen? Op het potje staat niet meer dan 2 tabl. per dag. Dat is dan 1,2 gram.
https://www.leefbewust.com/webwinkel/product/acerola-pil-120-stuks-isomalt-versie/

Dorothé

Volgens de absurde Nederlandse wetgeving is een fabrikant in overtreding als deze dit soort doseringen aanbeveelt op het etiket. Ze willen dat je net genoeg vit. C inneemt om geen scheurbuik te krijgen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.592
Leden
8.685
Nieuwste lid
Shahin
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan