De theorie dat adrenochroom uit China, bestemd voor de elite/black hats, bewust besmet zou zijn met het coronavirus door de white hats is interessant, maar niet helemaal sluitend denk ik. Er lopen meerdere verhaallijnen door elkaar.
Sommige zeggen dat de black hats sowieso van plan waren om de maatschappij te ontwrichten, maar dat de VS/Q dit nu gebruiken om het leger z'n werk te laten doen. Maar dat betekent dat het Q-plan deels gestoeld was op een ontwikkeling die ze zelf niet controleerden.
Als het virus wel een Q-plan was, dan lijkt het me sterk dat in werkelijkheid alleen black hats ziek zijn geworden. Het virus is toch besmettelijk? Hoewel er redenen zijn om aan te nemen dat het niet veel erger is dan de normale griep, dan nog is het niet zo moreel om onschuldige mensen ziek te laten worden door jouw plan.
Daarbij is er inderdaad nog geen declass geweest, dat zou dan deze maand moeten gebeuren.
Het kan/zal soms lopen zoals je niet verwacht. Ik hoop dat er in april betere tijden aanbreken.