Wolmanzouten en andere ziekmakende factoren in ons milieu

G

Guest

Guest
In dit forum gaat het vaak over ziekmakende voeding. Maar in ons milieu hebben we ook veel dingen die ons ziekmaken. Wolmanzouten is daar in van en niet zo`n kleintje ook. Te vinden in geimpregneerd hout. Omdat niet veel mensen beseffen hoe ontzettend giftig dit goedje is, en de bouwmarktren weer volstaan met geimpregneerde speeltoestellen, moestuinbakken en hekken hier even wat info erover.

http://www.libertarian.nl/wp/2004/0...o-kilo-chroom-vi-kan-het-niet-gelegen-hebben/

 
gewolmaniseerd hout, het is al jaren bekend dat dit giftig is. Dat is ook de reden dat wij geen schutting wilden van dit, vaak groenachtige, hout.

 
Interessant dat veel milieuproblemen juist ontstaan door invloed van de milieulobby. In dit geval door het 'groene' alternatief voor tropisch hout. Hetzelfde is gebeurd met mestinjecties omdat mest uitrijden slecht voor het milieu zou zijn. Het middel is erger dan de kwaal. Het lijkt de farmaceutische industrie wel...

 
Dit komt omdat de 'milieubeweging' is opgezet door prominente voorstanders van de eugeneticabeweging. De oprichters van het WNF (WWF) waren Julian Huxley (verkondiger en verspreider van eugenetica en depopulatie) en Prins Bernhard (ex-SS'er). Greenpeace is inmiddels ook volop geinfiltreerd door deze zieke gasten, vandaar dat oprichters Paul Watson en Patrick Moore zich falikant tegen Greenpeace hebben gekeerd. Hoed je voor wolven in schaapskleren!

Mike

 
Wat is nog te vertrouwen tegenwoordig?

Ik ben al gelukkig al lang geen donateur meer van WNF.Prins Bernhard wist ik ook het één en ander over en Greenpeace vertrouwde ik al lang niet meer.

Ik geef ook al lang geen geld meer aan fondsen voor vaccins, kanker en al die andere onzin omdat dat ook alweer naar meer chemische gif ontwikkel projecten gaat maar wat is er dan bekend van het IFAW. Dat is nog het enigste waar ik aan doneer?

Wil je bio katoenen kleding kopen omdat katoen zo ongeveer het meest bespoten gewas ter wereld is zit je nog met het feit dat het synthetisch geverfd is wat ook rotzooi is.

Ik loop ook al jaren met amalgaam vullingen rond.

Tandenstokers en tandenflos zijn ook vaak met fluoride bewerkt wat nergens op de verpakking staat.

Er wordt massaal met tandenborstels gepoetst niet beseffend dat deze vol met chemische kleurmiddelen zitten en ook nog de rotzooi wat er in plastic zit.Daar zijn ze toch van gemaakt.

Kinderspeelgoed uit China zit vol met gif en dat wordt gewoon toegelaten.

Heb jaren geleden bij een bedrijf gewerkt die o.a. kleding en schoeisel uit China deed opslaan en doorverkopen en ook nog voor heel duur.

Als de vrachtwagens binnenkwamen en de deuren van de trailer opengingen kon je de lijm ruiken en ook nog anders stoffen.De pallets waren met gif behandeld tegen ongedierte.

Ik daar dus een tijdje gewerkt toen we op een dag ineens alarm kregen, iedereen stoppen met werken. Alles was afgezet. Niemand mocht meer zonder gasmasker in de gevarenzone komen.De pers erbij en er werd twee dagen lang gemeten omdat er o.a. tolueen in de schoenendozen kon zitten.Ik dacht bij mijzelf oh heen tolueen is super kankerverwekkend en ik werk daar al een tijd.Bleek het gelukkig loos alarm te zijn omdat ik met het meetapparaat in de dozen mocht meten.

Er zat wel heel veel high makende lijm in de dozen maar dan nog de rest van de stoffen zijn nog steeds niet gezond.

In heel veel landen zit fluor in het water en de lijst wordt maar steeds langer.

Wat dacht je van kliklaminaat en vinyl, ook kankerverwekkend door het materiaal en de stoffen die er in zitten omdat je het huis ook verwarmd en wat te denken van vloerverwarming.Maakt het alleen maar erger en dat geld ook voor houten vloeren die bewerkt zijn.

Of polonium in sigaretten wat weer afkomstig is van het kunstmest.

Debsy, ik ben blij dat jij deze topic begonnen bent omdat ik er helemaal niet bij stilstond dat geimpregneerd hout ook heel erg ongezond was.

Weer wakker geschud dankzij jou.

Zijn er nog ongezonde factoren of stoffen die we hier gemist hebben?

 
Hoi Haydarpasa,

Ik geloof dat wolmanzouten wel zo`n beetje de ergste zijn. Kindertjes spelen er ook op, zitten eraan met hun vingertjes en doen het in hun mond. Maar wat dacht je van schilders die het schuren of timmermannen die het bewerken.

Ik weet dat brandvertragers ook heftige zijn. En ook teflon pannen maar hier weten mensen dat wel zo`n beetje.

 
Quote:
Ik geef ook al lang geen geld meer aan fondsen voor vaccins, kanker en al die andere onzin omdat dat ook alweer naar meer chemische gif ontwikkel projecten gaat maar wat is er dan bekend van het IFAW.


Die beelden van zielige, mishandelde dieren hakken er aardig in en ik kan me voorstellen dat je dan geneigd bent het IFAW te steunen. Aan het eind van het spotje zie je echter het logo van de Verenigde Nazi's staan. Dit is onze toekmstige wereldregering en die zal niet democratisch zijn. Niet steunen dus!

Mike

 
Het wordt vandaag nog opgezegd.

Verder wou ik iedereen toch oproepen, ik lijk wel een imam, om eens naar ongezonde verpakkingen bij voedsel te gaan kijken.

Ik noem er alvast een paar op:alles wat in plastic verpakt is, vis--vlees-groente en fruit in blik vanwege de coating aan de binnenkant, zuivel en drank verpakkingen vanwege de coating aan de binnenkant, roomboterverpakkingen/binnenkant is verdacht lijkt wel van aliminium.

Groente en fruit wat in de zomer buiten met plastic wordt bedekt lijkt me ook niet erg gezondheid bevorderend.

Wie weet er nog meer en wat voor een stof er in zit en wat het evt. met onze gezondheid doet? Wat huiswerk om ons bewuster te maken.

 
Ik denk dat verpakkingen van harde producten wel meevallen zoals rijst. Maar veel groente is verpakt in chloorgas& andere gassen om het 'fris' te houden

 
Weet iemand hoe het zit met producten die zijn 'verpakt onder beschermde atmosfeer'? Is dat verpakt met schadelijk gas?

 
Ik kan me niet voorstellen dat chloorgas gebruikt wordt voor dat soort versverpakkingen. Chloor mag niet meer gebruikt worden in hogedrukverpakkingen zoals deo's en haarlak, vanwege de afbraakwerking op ozon. In de versverpakkingen wordt volgens mij gewoon stikstof en kooldioxide gebruikt. Stikstof zit van nature al voor 80% in de lucht, kooldioxide ademen we zelf ook uit.

Je kan natuurlijk altijd even ruiken als je zo'n verpakking opent. Chloor ruik je wel, stikstof en kooldioxide niet.

 
JE hebt gelijk alleen nog amerika gebruikt chloorgas/chloor. Ook al ruik ik toch een chloorachtige geur in verpakte gelderse worst in nederland. Ik koop al tijden geen producten in plastic verpakking.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.751
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan