WO3

 
Vergeltungswaffe ( V1/V2 uit ww2.

Dit is de 2.0 versie die de Russen nu gebruiken. Zelfde principe. Het is geen drone.


 

Wat kan er nu mis aan gaan aan kernoefeningen boven België? Stoppen met dat wapentuig. Foutje, en dan Putin de schuld geven zeker. We hebben jullie door!
Als Navo dan toch iets 'per ongeluk' laat vallen a.g.v. een fout los schroefje van 0,02 cent (dat scheelt weer jaren onderzoek): boven Brussel Babylonische EU-gebouw graag. Dat heet karma: voor oorloghitsers. Er is ook een dependance is Strassburg. Scheelt wekelijks weer een miljoen euro heen-en-weer gesleep van personeel en archieven.

Aan alle Russiche burgers: ik wil GEEN oorlog met Rusland! Ik wil helemaal geen gewapende oorlog! De enige oorlog is een geweldloze en spirituele om de satanische basterds uit Den Haag, Brussel, New York (VN), London, Vaticaan, Washington e.a. te verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
[SCARE] necessary event. Ik spreek met normies die nu nog zeggen dat het goed is dat NL wapens stuurt naar Oekraine. Ze zitten nog volop in de oorlogshitserij, omdat dit vanuit hun luxe leventje een luxe is die ze zich nog kunnen veroorloven. Het duurt niet lang meer of dit wordt op de spits gedreven en dan zullen deze zelfde normies naar hun 'leiders' kijken voor een oplossing, om er vervolgens achter te komen dat deze de oorlogstrom alleen maar harder aan het slaan zijn. Deze mensen zullen dan rechtstreeks worden aangetast in hun basisveiligheid, een onveiligheid die ze nu nog niet voelen. De door hen op een voetstuk geplaatste 'leiders' zullen hen verraden en dat is de beangstigende gebeurtenis die uiteindelijk hen ook over de streep zal trekken en voor The Great Awakening zal zorgen.

Mike
 
Samengevat: angstige psychisch beschadigde normies kan je alleen bereiken met 'angst'.
Soms 'leuk' om te doen als je op straat normies zo hoort praten. Ik: "heeft u (klein)kinderen? Vast wel. Dan is dankzij uw oorlogsgehits het laatste dat u na een lichtflits ziet het voor uw ogen smelten van uw (klein)kinderen en dan smelt u. Met dank aan uzelf, uw eigen regering. uw EU en uw Navo". Even oefenen het floept er zo uit.

Eventueel aangevuld met: de veel modernere supersonische kruisrakketten van Putin zijn al hier voordat we hier de kruipolie hebben gevonden om onze rode knop gangbaar te maken. En ter plekke nu bedenk ik: een D666 generaal op roze hoge hakken 👠 van Scapino loopt niet zo snel.
 
[SCARE] necessary event. Ik spreek met normies die nu nog zeggen dat het goed is dat NL wapens stuurt naar Oekraine. Ze zitten nog volop in de oorlogshitserij, omdat dit vanuit hun luxe leventje een luxe is die ze zich nog kunnen veroorloven. Het duurt niet lang meer of dit wordt op de spits gedreven en dan zullen deze zelfde normies naar hun 'leiders' kijken voor een oplossing, om er vervolgens achter te komen dat deze de oorlogstrom alleen maar harder aan het slaan zijn. Deze mensen zullen dan rechtstreeks worden aangetast in hun basisveiligheid, een onveiligheid die ze nu nog niet voelen. De door hen op een voetstuk geplaatste 'leiders' zullen hen verraden en dat is de beangstigende gebeurtenis die uiteindelijk hen ook over de streep zal trekken en voor The Great Awakening zal zorgen.

Mike
Hoe lang is niet lang naar jouw verwachting?
 
Goed artikel weer, plaats hem maar even hier.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.810
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan