Wie weet waaraan Barry Groves is overleden?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Lits
  • Startdatum Startdatum

Lits

New member
Hoi beste mede forum leden, ik vraag me af (als WAPF'er) waaraan Barry Groves is overleden. Wie weet dat? Hij is natuurlijk en fel pleitbezorger van WAPF en hij is (helaas) niet heel oud geworden. Dus gewoon uit nieuwsgierigheid deze vraag ...

 
Op een Engelse site staat vermeld dat hij aan kanker overleed.

 
Hij is niet aan kanker overleden. Ik weet zijn doodosoorzaak uit de eerste hand (zijn weduwe), maar respecteer haar wens om dit niet naar buiten te brengen. Het spijt me, want hiermee maak ik jullie natuurlijk alleen maar nieuwsgieriger, maar ik heb geen keus.

Mike

 
Mijn gevoel zegt dat het ook geen ziekte was maar wat anders. Maar goed, ik kan het verkeerd hebben. niet dat ik het zo persee hoef te weten. Toch jammer dat hij niet ouder heeft mogen worden. k heb eigenlijk net zijn boek uit.

 
Hij is niet overleden aan een slopende ziekte. Misschien moeten we het zo doen. Jullie noemen mogelijke doodsoorzaken en ik vertel je of je wel of niet in de buurt zit. Sorry dat het niet anders kan!

Mike

 
Quote:
Jullie noemen mogelijke doodsoorzaken en ik vertel je of je wel of niet in de buurt zit.


Oké, dan begin ik wel (als aanstichter van deze minder leuke discussie).

Is hij komen te overlijden door een ongeluk (zoals een auto ongeluk)?

 
Misschien zag hij het leven niet meer zitten. Om welke reden dan ook. Kun je ook depressief zijn als je wel goed eet? Lijkt me wel.

 
Geen ongeluk en geen zelfmoord. Groves was niet ongelukkig en leed ook niet aan de gebruikelijke 'ouderdomskwalen' van leeftijdsgenoten.

Mike

 
Tina,

We hebben het hier over iemand die dood is. Een beetje respect graag en niet van die flauwe 'kwinkslagen'!

Mike

 
Ik begrijp er niks van. Eerst zegt Mike dat hij het uit respect niet wil vertellen, en vervolgens wordt er een soort raad/gokspelletje van gemaakt tot iemand het goed heeft?? :?

Tina maakt misschien een niet zo handige opmerking, maar om er een raadseltje van te maken lijkt me ook niet erg respectvol.

 
Op de site van Jimmy Moore vertelde een persoon die de neef van Barry Groves claimde te zijn dat zijn vader (de broer van Barry) een paar dagen voor Barry was overleden. Heeft dat er wat mee te maken? Ik zou zo niet weten wat maar goed..

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan