westonprice.startpagina

Poekie

Administrator
Ik ben gevraagd om een westonprice.startpagina te gaan beheren, maar nu loop ik tegen het volgende aan:

Je kunt een volledig beheer krijgen of een gedeeld beheer.

Het eerste (volledig beheer) is een volledige zeggenschap over invulling van de pagina, wat betreft de links die geplaatst gaan worden.

De kosten zijn dan € 10,00 per maand.

Bij de tweede (gedeeld beheer) heb je geen kosten maar dan worden er naast de links die ik dan toelaat 20 links door de organisatie geplaatst en een banner. Je hebt dus geen volledige zeggenschap over de inhoud want wat voor links en banner worden er geplaatst.

Mijn voorkeur gaat dus uit naar optie 1: volledig beheer maar € 120,00 ga ik niet ophoesten, ik heb veel over om mensen van goede informatie te voorzien maar het moet wel leuk blijven.

We kunnen het ook via advertising doen, ik noem bijvoorbeeld (voorbeeld he?) vitavie. Die zou ik kunnen vragen of ze op de startpagina een betaalde link willen want het bedrijf is WAPF proof.

Wat voor ideeën kunnen jullie nog meer aandragen en is er iemand die mij daar in wil ondersteunen/assisteren?

Lia

 
Hai Lia,

Over het algemeen kun je ook bij de gratis variant de indeling van de startpagina zo maken dat de reclames minder storen. Er verschijnt er echter wel bijna altijd een bovenaan en dat voorkom je dan niet..

Als je die 10 euro per maand niet hebt maar wel reclame wilt sturen, kun je ook een donatie app plaatsen bovenaan de startpagina en op dit forum. Je moet dan wel een stichting oprichten zodat mensen weten dat hun geld goed wordt gebruikt. Een stichting oprichten is heel makkelijk maar niet helemaal gratis. Je kunt ook vragen aan een bestaande stichting of zij gelabeld geld voor een specifiek doel kunnen en willen ontvangen voor jou.

 
Ik zou niet moeilijk doen over de reclame, dan ben je van al het gezeur af. Zo hinderlijk lijkt het me niet.

Wel een goed idee zo'n startpagina. Ik zat de laatste tijd wel vaker te denken aan een verzamelsite voor allerlei interessante sites die op de een of andere manier met WAPF te maken hebben. We hebben er alleen in dit forum al zo veel staan, overal tussendoor...

 
er zijn ook fora die kosten ong € 60,00 eur per jaar, zonder reclamebanners. Als je wil, wil ik er wel even naar informeren en een evt bijdrage zie ik ook nog wel zitten.

 
Maar dan kan het zo maar zijn dat er links op komen die contra wapf zijn, dat brengt mensen weer in verwarring.

Lia

 
Wat rateltje schrijft, de bedrijven, die mede dankzij dit forum toch meer verkopen, aanschrijven. Zodat hun links geplaatst gaan worden op de pagina. Als ze de kosten delen hebben ze toch heel goedkope reclame.

En Mike zijn restaurant, ze willen meer bekendheid

 
De links die rateltje aangeeft zijn vaak ook sites die belangeloos werken. Wat ze bedoelt is dat je links ruilt met elkaar.

@Wilma,

naar mijn gevoel is 'startpagina.nl' wel een heel bekende zoekpagina die mensen gebruiken.

Lia

 
i.m. een deel van het bedrag van de spreekavonden van mike naar deze site?

 
bij de links zitten toch bedrijven/ondernemers, die er belang bij hebben dat bezoekers bij hun kopen

 
Ik maak nooit gebruik van startpagina websites. Ik vind ze bijna altijd waardeloos, teveel reklame en linken die het niet eens meer doen. Dus ik klik ze meteen weer weg.

 
Bestaat dat nog, startpagina? Dat ken ik alleen nog uit de begindagen van het internet. Ik denk dat je vet geld beter kunt gebruiken om je eigen site te promoten.

 
dan maar een wpf receptenpagina met voeding als vulling en meteen een goede uitleg over ingrediënten en gezondheid.

 
Ik gebruik startpagina ook al heel lang niet meer, ik vind het ook niet handig. De linken die er op wilde zetten kan je toch ook op je website op een apparte pagina zetten.

 
Lia je hebt een degelijke mooie overzichtelijk site zelf. Ik tel zeker zo'n 10 bedrijven. Als je je eigen site "opvrolijkt "met banners van hun en een bijdrage laat betalen, kan je de site uitbreiden met recepten, want daar is behoefte aan. Eventueel met hulp van anderen.

En misschien ervaringen van mensen erbij die overgestapt zijn.

 
ik kan me wel vinden in het antwoord wat Henk geeft, jij staat voor wp.

Waarom niet?

 
Het gaat mij niet om bijdragen van bedrijven hoor, mijn eigen site betaal ik gewoon zelf. Maar startpagina.nl kost € 120 en dat vind ik wel wat duur.

Ik wil best op mijn eigen site het een en ander uitbreiden, qua recepten bijvoorbeeld maar het gaat erom of mijn site net zo goed gevonden wordt als bijv. een westonprice.startpagina.

Lia

 
Je schijnt bij Google en andere zoekmachines hoger kunnen komen, ik weet niet hoe, maar er zullen best mensen zijn die dat weten hier.

En misschien westonprice in je sitenaam verwerken?

 
Je huidige site kan inderdaad met wat vrij eenvoudige aanpassingen in de code veel hoger scoren. Er ontbreken dingen die Google helpt met het waarderen.

Kan je daar wel mee helpen. Vlgs. mij is startpagina wat uit de gratie. Google houd er ook niet zo van, omdat het alleen links bevat en geen unieke content. Dus ik zou het gewoon bij je eigen site houden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan