WESTON PRICE DAG, 31 MAART!!!

Webmaster

New member
Naar aanleiding van het grote succes van de WP-dag op 11 februari jl. hebben Fred Meijroos, uitgever van de Nederlandse vertaling van het boek van Price, en ik besloten zeer snel een nieuwe WP-dag te organiseren. En wel op zaterdag 31 maart op dezelfde lokatie, hotel de Biltsche hoek in De Bilt, wederom van 12.00 u tot 18.00 u.

We kunnen dit echter niet voor niets blijven doen en dus hebben we besloten 10 euro entree te vragen, incl. 1 gratis consumptie. Je kunt een ticket bestellen via deze link. De betaling gebeurt vooraf. Je krijgt dit ticket dan met de (slakken)post toegestuurd. Wees er snel bij, want opnieuw geldt: vol = vol. We verwachten wederom een volle bak!

Mike

 
Zijn er dan andere sprekers, of wordt het een soort herhaling van de vorige WP dag?

 
Als de WP regelmatig georganiseerd gaat worden zouden jullie ook kunnen kiezen voor 2 a 3 sprekers per keer.

En dat dan in de aankondiging melden. Dan kan men zelf bepalen of men komt luisteren.

Zes sprekers is best wel veel, en het kan dan een lange zit zijn voor veel mensen, qua informatie opname.

Zeker als je net kennis maakt hiermee.

Als je minder sprekers hebt kunnen die wat dieper op de materie in gaan.

Dat heb ik wel geproefd van de lezinggevers die er waren, dat ze eigenlijk tijd tekort hadden.

En een vragenronde aan het eind zou ook veel (verrassende) informatie op kunnen leveren.

 
Ik kan me voorstellen dat je het programma herhaalt omdat veel mensen de eerste keer hebben moeten missen. In de toekomst zou ik nieuwe sprekers combineren met een of twee oude en zo alle sprekers van de eerste keren om de beurt nog eens terug laten komen.

 
Ik ga eerst kijken om vrij te krijgen als dat lukt ga ik en kunnen er mensen mee rijden vanuit Eindhoven.

 
@Remco,

Kom er nu pas achter dat jij ook aardig in de buurt woont :) wat grappig.. Leuk om forum genootjes te hebben die uit dezelfde richting komen!

 
Een paar collega's hebben om wat info gevraagd nadat ik tijdens de lunch wat vertelde over mijn eetgewoontes. Heb ze wat artikelen gemaild van de Amerikaanse website dus als de olievlek zich goed uitbreidt, komen zij misschien ook. :wink:

 
Ik kan inmiddels melden dat Paul Blokker en Jan-Dirk v/d Voort, de twee boeren van de vorige WP-dag, deze keer niet zullen spreken. We zijn al andere boeiende sprekers aan het benaderen. Wie het idee heeft deze keer niet te willen gaan omdat het een herhaling is van de vorige keer kan ik bij deze melden dat we iedere keer iets anders proberen te brengen.

Mike

 
Ik heb helaas geen tijd; we zitten midden in de verhuizing waarvan het zwaartepunt op deze en volgend week ligt.

Ik hoop dat er later dit jaar nog een dag volgt.

Iedereen veel plezier gewenst!

 
Ik moet helaas werken, heb daarna een verjaardag en 's-avonds een bigband concert. Maar veel plezier allemaal!

 
Het valt jammer genoeg in mijn werk weekend.

Een fijne en leerzame dag voor een ieder die gaat.

 
Iemand een carpool plaats over vanuit omgeving Amsterdam toevallig? :p

Anders heb ik wel 3 x 40% trein ov korting in de aanbieding.

Peace

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.672
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan