Weston Price Congres

Ik dacht dat de cupcakes wapf proof waren 8O.. maar vond ze inderdaad al erg zoet!

Wel zeer actief, maar niet zoveel leden, slechts 25 in NL. De reden waarschijnlijk dat alle informatie en het kwartaalblad in het Engels is. Toch wil ik iedereen die nog geen lid is erop wijzen dat je voor 50 dollar wel een belangrijke stichting steunt die het gedachtengoed van Weston Price actief verspreid wereldwijd en ook het wetenschappelijk onderzoek naar deze voedingswijze. Dus misschien niet afvragen wat het lidmaatschap jou oplevert, maar wat jij kunt bijdragen aan dit goede werk. Ask not what wapf can do for you, but what you can do for wapf
Ik ben het helemaal met je eens Tanja. Ik behoor echter niet tot die 25. Het betalen in buitenlandse valuta is voor mij heel hoog drempelig, waarschijnlijk gaat het geeneens lukken met mijn pinpas. Ik betaal liever in euro's via ideal. Dat snap ik wel.

@Muis: Ik wacht op het recept! Ze zullen vast wapf proof zijn, maar nu ik veel minder suiker eet viel mij ook op dat ze heel zoet waren.

@Mike: kunnen de recepten in een topic geplaatst worden? Stoofvlees: nog nooit zulk zacht vlees gegeten en zelfs het vet kon ik opeten.

Mike, ja ik weet dat er stands stonden met rauwmelkse kaas, ik haal mijn kaas normaal ook altijd van Beekhoeve of Noordeloos. Maar had het gewoon leuk gevonden even met de remekerman te praten benieuwd hoe het nu met zijn koeien was en wat stukjes kaas proeven en stukje kopen.Rauwmelkse kaas heb ik nog in de koelkast liggen maar het ging me speciaal om de Remeker kaas. Jacob bleeker had ik graag ook even gesproken ik vind het erg goed waar hij nu mee bezig is. Wellicht zien we ze volgend jaar weer terug.

Ja de sprekers waren alleen erg enthousiast. Inderdaad hadden ze nog wel veel langer kunnen spreken, net als jij denk ik :-)

jij kan veel zeggen in korte tijd en verstaanbaar blijven.

de limburgse tandarts had ook veel te zeggen maar doordat hij nu heel veel moest zeggen in korte tijd was het een beetje lastig te verstaan :? dat was jammer.

en van roel had ik ook wel meer willen horen zeker omdat ik zelf ook met de tuin bezig ben met permacultuur

Het eten was goddelijk. Ja dat vlees....ik ben 2x gaan halen. Shame on me :oops:
Maar het was wel zo lekker. Zou inderdaad geweldig zijn als we daar een recept van krijgen.
Ook fijn de Quinoa weer te zien. Maakte ik vaak en ben er toen geheel vanaf gestapt. Nu ga ik dat dan toch weer doen en basmatirijst...dat wist ik ook niet. Fijn..weer tips erbij.

Hoeveel mensen zijn er intussen al lid geworden van WAPF nav de oproep van Sally?
Fijn dat alle topics terug komen.

Ja en het wapf limburg topic, maar die had ik ook al opnieuw aangemaakt, even samenvoegen gaarne Wim, sank u

Voor de mensen die op zoek zijn naar een Asyra Pro therapeut, zie deze site:

http://www.asyra-nederland.nl/page48.php

Wel wil ik graag vermelden dat de meeste Hormoonfactor of Paleo voorstanders zijn en dus niet Weston Price, helaas!

Misschien leuk voor de WAPF mensjes hier als iemand van ons de Asyra opleiding/cursus volgt en daarna zelf een Arysa Pro mag aanschaffen (kost 15.000 dacht ik mij te herinneren)

Jullie hebben met zijn alleen wel vogelvoer gegeten op het congres met die Quinoa.

http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2014/afleveringen/30-10-2014

Ja kaas, vogels moeten ook eten. Ik vond de rijst met bonen en spek te lekker en heb de quinoa links laten liggen, of was het rechts ;)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.594
Leden
8.684
Nieuwste lid
Shahin
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan