Weston Price Congres

Komen er nog meer jongeren?
Ik voel me aangesproken, haha. Nou, ik wil wel graag, maar de prijs... ik ben een arme scholiere met bezorgde ouders ;). En ik ga niet zo gauw ergens zomaar alleen met de trein naartoe. Ik denk er nog even over na.

Hm, ik lees wel dat het in Engels gesproken word, helaas is dat niet mijn sterke punt, ik twijfel dan ook of ik wel heen ga want het heeft geen zin heen te gaan als je het niet goed kunt volgen.

Ik zou Mike graag bij "de wereld draait door" zien :-)

Gezondheid,

Mike ga je niet bij de WDD zien. Dat heeft tie al eerder aangegeven niet in dit soort programma's te willen verschijnen. Als tie al gevraagd wordt ;)
Er zijn 2 engelse sprekers. Van Sally verwacht ik geen moeilijk taalgebruik. Ze heeft het over eerlijke voeding, moet te volgen zijn. Die meneer over de levertraan, tja, dat kan voor mij ook wat lastiger worden. Maar waarschijnlijk heeft hij ook geen ingewikkeld verhaal, omdat ook engelstalligen dan afhaken.

Hamster, jij bent geen jongere meer hoor, je bent een twintiger :D Jammer dat je niet bij me in de buurt woont Midori. Anders was ik een keer kennis komen maken met jou en je ouders, waarna ik je vast wel mee had mogen nemen ;) Ik kom denk ik best betrouwbaar over :D

Mike ga je niet bij de WDD zien. Dat heeft tie al eerder aangegeven niet in dit soort programma's te willen verschijnen.

Ok, ben benieuwd wat zijn reden is om daar niet te willen zijn.

En verder heb ik ook even meer tijd nodig om erover te denken of ik wel heen ga, ik geef mij nog niet op.

Gezondheid,

Nee, ik ga er toch niet heen. Ik geef geen geld uit voor iets wat ik misschien niet kan volgen.

Maar naar Mike zijn lezing bezoek ik zeker vast wel keer :-)

Gezondheid,

Gezondheid,
Maar twee van de sprekers spreken Engels, en de andere twee zijn zeker niet de minste.
Daarbij kan je dan ook eens in gesprek komen met mensen die eenzelfde soort visie hebben op gezond eten e.d.
Lijkt mij al reden genoeg om te gaan!

Bovendien draag je bij aan het welslagen van deze dag en dus een hopelijk lange reeks van vervolgevenementen, die minstens zo succesvol zijn.

Mike

En je kan gelijk testen hoe t met je degeneratie is, als rasechte autist in een zaal vol vreemde mensen.
Kunnen we geen pre-meeting doen? Zijn wel erg veel vreemde mensen in 1 keer ;)

Hoi robinalexander, ik zit ook nog in de denkfase als het over kaartje kopen gaat. Als ik ga dan ga ik vanuit Amsterdam.

Kijk dit is leuk. Ik ben erbij, ben benieuwd hoe de sprekers zijn. Treinkaartje kost me 17 euro, als je een ander idee hebt Robin dan hoor ik het graag.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.578
Leden
8.681
Nieuwste lid
Drominique
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan