Weston Price Congres 2016

Ik ga snel bestellen! Neem dit jaar iemand mee wie onbekend is met Wapf.
 
Ik wilde net bestellen, maar het kan alleen via IDEAL en Bank Transfer. Die heb ik beide niet. Dus dan moet mijn vader het maar overmaken.

Ik heb geluk. Mijn ouders zijn 31.01.2016 50 jaar getrouwd en ze houden een feestje. Gelukkig is het congres een dag van te voren. Ik zal de dag daarna dan wel heel moe zijn, maar ja, het is dan maar zo.
 
Hoi Pike,
Internetbankieren, ja dat doe ik, maar die Banktransfer was toch geloof ik anders...ik dacht dat dat weer een aparte zaak was en niet gewoon internet bankieren. Ja, dan had ik dat natuurlijk gewoon zelf kunnen doen. Dom van mezelf.

En wat betreft Tanja, ja dat vind ik ook heel erg leuk. Succes Tanja.
 
Naast Tanje ook ondergetekende als spreker. Verder Dave Wetzel van Green Pasture die tekst en uitleg komt geven (hoewel hij uiteraard ook zal ingaan op het thema van het congres, Brainfood). Onze keynote speaker is deze keer Malcolm Kendrick, arts en auteur van twee kritische boeken over de gangbare theorieen over de oorzaak van moderne welvaartsziektes. Kortom, we hebben weer een mooi en interessant programma waar je bij MOET zijn!

Mike
 
Ik neem iemand mee, hij en zijn vrouw willen graag een kindje, maar dat gaat nogal moeizaam (helaas niets bijzonders tegenwoordig). Wordt er ook nog ingegaan op vruchtbaarheid? Of zit dat in het algehele verhaal van Weston Price?
 
Het thema is deze keer Brain Food. Je geeft me echter wel een mooi idee voor het congres van 2017...

Mike
 
Mocht het hem komend jaar niet lukken een kindje te krijgen neem ik hem 2017 weer mee ;)
 
Zeker een heel mooi thema!

JM ik heb al van dichtbij wat wondertjes meegemaakt op het gebied van wap voeding en vruchtbaarheid. Help ze op weg, wellicht kun je volgend jaar een succesverhaal met ons delen ?
 
Mike, ik ga je zeker aanspreken! En Tanja, deze personen geloven niet in de relatie van voeding en gezondheid. Ik probeer ze zeker te helpen, maar hoop ze over de drempel te krijgen met het congres. Het congres wordt zowiezo een succes!
 
Weet je wat mij een leuk idee zou lijken, dat de forumleden een treffen hebben op het congres. Men zou ze bv. al een ander etiketje kunnen geven in een andere kleur met hun naam en de forumnaam erop. Of, als dat niet mogelijk is, zou elk forumlid er zelf zijn forumnaam op kunnen zetten (op een aparte regel). Men zou zich kunnen treffen in een extra pauze. Het is maar een ideetje, maar het is misschien wel leuk de mensen achter de forumnaam te kunnen zien.
 
Ik heb 3x iemand mee weten te krijgen naar een middag/avond van jou Mike. 2x vonden ze jou bar irritant en je verkondigde een hoop onzin. Maar daarna gingen ze wel aan de roomboter. Toch wat bereikt.
Hoeveel kaarten worden er dit jaar verkocht? Vorig jaar zat ik op het balkon, maar dat vond ik toch minder. Wel beter als er niet bij zijn, dat dan weer wel.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan