Welke probiotica

Zonne

New member
Welke probiotica is nu goed om in te nemen tijdens een ab kuur ? En welke erna ? Want ik begreep dat daar ook nog verschil tussen zit ? Tenminste dat begreep ik van een site die verder erg geheimzinnig doet over welk product ze nu bedoelen.
Voor tijdens begreep ik : aadexil ???
En dan erna voor een maand of 3 nog probiotica slikken ?
 
Ik denk dat de prescript assist een hele goeie optie is. Maar dat komt omdat ik zelf hele goeie resultaten ervan heb gehad, nadat Mark deze probiotica adviseerde. Wij hadden eerder allebei de biocult maar daarvan hadden we geen resultaat.
Prescript kost wat maar dan heb je ook wat. Deze helpt zelfs bij colitus ulcerosa en cohn.
 
Ik ga de prescript assist eens opzoeken. Er mag ook geen lactose inzitten ( dan gelijk darmkramp ), dus dat maakt het nog wat moeilijker.
 
Deze probiotica van Thrive dan?

Dairy Free

Our supplements are safe for anyone living a vegan or lactose free lifestyle.

http://thriveprobiotic.com/


http://thriveprobiotic.com/weston-price-just-thrive-probiotic-podcast-top-3-2017/
 
Ik ga er naar kijken !
Wel heb ik inmiddels begrepen dat de werking van veel probiotica producten niet bewezen is. Wel van enkele, maar welke dat precies zijn weet ik nog niet.
 
Prescript is wel onderzoek naar gedaan.


https://unlimitedhealth.nl/prescript-assist-probiotic-prebiotic-60-v-caps.html?gclid=CjwKCAiA8bnUBRA-EiwAc0hZk7hCmRb7uJ4WwPqTqvhNvdObAbyYVTLbjMEUXzDzhnvFn60yjoPxRRoCIB0QAvD_BwE
 
Ik las alleen net dat prescript veranderd is van samenstelling en nu door veel minder mensen wordt aangeraden. Geen idee of dat waar is hoor.
 
Er zijn wel meer dingen die goed zijn voor de mens wat eigenlijk niet bewezen is. Dat is toch het doel van big pharma. Producten die niet bewezen zijn zouden niks doen. Ik geloof er niks van. Deze probiotica deed heel veel bij mij in elk geval, in combi met l glutamine en betaine.
 
Je hebt helemaal gelijk. Maar je zegt zelf ook al dat een andere probiotica veel minder voor je deed. Dus kennelijk is er wel een verschil in werking van al die verschillende probiotica. En dan pak ik liever gelijk een goede ....
 
Klopt idd. Bij anderen werkt biocult weer wel. Denk dat het per persoon verschilt. Ik had daar geen baat bij. Wel bij 2 keer daags prescript en later 1 per dag. En dan wel in combi met veel vet en eiwitten. Ben benieuwd of het wat doet. Ik had deze overigens niet tijdens gebruik van ab.
 
Advies van Ergomax is om de prescript assist later te nemen, niet gelijk na de antibiotica. Dus pas als de darmwand hersteld is.
Voor tijdens/net na ab werd door hen Megaflora plus of Gutpro geadviseerd. Dus ik ga weer verder googlen.
 
Reden dat ze precies dat adviseren zeggen ze er niet bij. En je hebt gelijk ( alweer ), het is duur !
Ik zal het topic doorlezen wat je nu doorgaf.
 
Dat vind ik dan weer vreemd. Uiteindelijk heeft elk bedrijf commerciële belangen. Ik denk dat als ze geen goeie reden kunnen geven voor hun eigen advies je beter op je hoede kunt zijn. Prescript is een goed product. Ik zeg niet dat die andere 2 slecht zijn of zo em deze zullen vast ook goede eigenschappen hebben. Maar krijg de indruk dat er wel commercieel belang achter zit. Verder is het natuurlijk geheel aan jezelf waar jij denkt baat bij te hebben.
 
Inmiddels even zoefzoef dat topic doorgelezen. Ook een paar prescript gebruikers daar.
Ik zit te twijfelen tussen prescript of megaflora nu. Best moeilijk beslissen als je er niet zoveel van af weet. En idd hoe commercieel is het advies, geen idee !
 
Waar zit je twijfel dan in? De prescript heeft meer stammen dan degene die jij zegt. Wat zijn je verwachtingen van probiotica? Wat is voor jou een belangrijke criteria in een probiotica? Je zou nog een keer kunnen bellen en vragen waarom ze dat advies geven. Even doorvragen ?
 
Verder misschien een idee om l glutamine ernaast te nemen en gelantine. Als je botten bouillon neemt zit het daar al wel in. Maar ik had daarnaast blijkbaar toch extra nodig. Vandaar dat ik het als supplement in poeder vorm erbij nam. Ken je de gelantine van great lakes?
 
Nou ik snap wel dat je uit wil dokteren welke middelen je koopt.

Hoe waarschijnlijk is het dat elke probiotica op de plek van bestemming aan komt.
Maagzuur, alvleesklier sappen..en dan moeten de bacteriestammen nog concurreren met de de aanwezige badguys.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan