Welke levertraan?

Van de capsules heb je veel meer nodig dan van de vloeibare variant. Die laatste is stukken zuiniger in gebruik. De kaneelsmaak brandt erg in de keel bij mij, als die op ik kies ik een andere smaak.

 
hoi Zora, je kan ook vloeibare levertraan olie kopen en dan zelf in capsules doen als je zit met de smaak ervan. Dat is stukken goedkoper als de kant en klare capsules met levertraan kopen.

 
Zelf in capsules doen lijkt mij wel wat Zonne,maar ik neem aan dat je daar een apparaatje voor moet kopen wat wellicht niet goedkoop in aanschaf is? Heeft iemand misschien een link voor mij waar zoiets te koop is? Doe jij dat trouwens ook Zonne, de capsules zelf vullen?

San, heb jij de vloeibare levertraan bij dezelfde winkel gekocht? Ik zie geen vloeibare variant, of kijk ik eroverheen (kan goed, heb nogal hoofdpijn)?

 
Ik zie ze direct staan als ik je link open :) Daar heb ik inderdaad ook mijn levertraan vandaan. Als je het spul zelf in capsules wilt doen hoef je geen apparaatje aan te schaffen, alleen lege capsules. Ik heb zelf geen problemen met de levertraan: ik spuit het met bijgeleverd spuitje in de mond, slik het nog niet door, neem een flinke slok water erbij en dan pas doorslikken. Geen centje pijn ;-)

 
Nou zeg, dat is wel heel erg suf, nu zie ik het ook staan!

De neutraal en sinas is op, alleen nog kaneel (maar dat is niet zo een succes dus).

Ik wacht wel totdat het weer op voorraad is.

De capsules, waar kan ik die kopen? En is dat veilig voor kinderen?

 
Ik denk overigens dat ik er zelf niet zo een probleem mee heb om de levertraan te slikken, maar mijn zoon zal er wellicht wel een probleem mee hebben
 
Je kan gewoon oa op ebay lege capsules kopen en dan zelf vullen. Ik doe dat nog niet zelf. Ik ben ook nog maar net begonnen met skate liver oil en butter oil. En van de skate liver oil waren er alleen capsules, geen olie op voorraad.

dus ik heb nu capsules skate liver oil en slik dan daarbij de butter oil zo ( dus niet in capsules. ) dat is goed te doen vind ik.

 
Ik zie de butter oil ook alleen maar in capsules staab op vitavie.

Maar vond deze site Link die heeft iets meer keuze qua liver oils. En verzending naar nl is 3,95 :)

 
Daar heb ik het 2 weken geleden ook gekocht. Ze hebben daar ook nog de boterolie gewoon ( niet in capsules ). Plus als je meer als voor 60 euro besteld, zijn de verzendkosten gratis.

 
ik zat al even te zoeken op het forum naar een levertraan topic en gevonden dus dan plaats ik het hier wel:

Ik zit net te kijken op vitavie site en ik zie opeens een nieuwe combi die je kan kopen en het lijkt mij wel interessant en ik ben benieuwd of iemand het hier al heeft geprobeerd en wat jullie er over denken?

Het gaat om Blue ice infused met kokosolie en het grappige is dat we hier thuis nu al ruim een jaar aan de Blue Ice Royal 240 ml gel kaneel zitten en ik er altijd een grote theelepel kokosvet bij neem.

Ik vraag me nu af of ik dezelfde dosis naar binnen krijg als ik die nieuwe blue ice zou nemen... ik zie ook dat het niet perse in een koelkast bewaard hoeft te blijven.

Kost 46 euro zag ik en de royal kost 38 euro... kan ik nu beter die royal blijven nemen en gewoon door blijven gaan met de kokosvet of die nieuwe blue ice?!

 
Lijkt me dat gewoon zelf kokosolie erbij innemen goedkoper is toch ?

je moet er ook best veel van per dag innemen ---> 7,8 gram ( omdat er staat dat het voor 100 servings is )

Wel een voordeel misschien dat er zowel skate liver oil als cod liver oil in zit.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.458
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan