Welke keukenmachine is onmisbaar in de keuken?

evertyankees1

New member
Zelf zit ik eraan te denken om een keukenmachine te kopen. Eentje die multifunctioneel is en makkelijk in gebruik. Om eerlijk te zijn heb ik nog geen specifiek doel waarvoor ik deze wil gebruiken.

Welk apparaat of functies vinden jullie echt een toegevoegde waarde hebben?
 
Zeker de blender, dagelijkse smoothie op basis van Yoghurt met allerlei goede toevoegingen zoals eigeel, levertraan etc.. De beste maaltijd voor mijn kinderen.
 
Nutribullet! Kan je zelfs kaas mee raspen, smoothies maken en slagroom kloppen. Daar gebruik ik hem voor. Daarnaast zou ik niet meer zonder mijn multicooker met slowcooker functie kunnen voor de stoofpotten.
 
Wat is het doel waar je het voor wilt gebruiken in de zin van, wat wil je het liefst en vaakst maken? Zijn dat smoothies of heb je nog meer wensen?
 
Wil het liefst veel meer dan smoothies maken. Bijvoorbeeld sausjes.. groenten snijden.. noem het maar op. Het moet koken makkelijker maken.
 
Of je met deze Phillips sausjes kan maken betwijfel ik. Ik heb zelf ook zo een soort apparaat. Van Kenwood geloof ik. Ik gebruik hem nooit. Vind het een onding met teveel atributen. En goed blenderen doet die van mij niet. Mijn voorkeur voor snijden gaat nog steeds naar een goed mes met de hand.
Eigenlijk wilde ik zo een vitamix. Maar die dingen zijn niet te betalen. De nutribullet doet het perfect voor mij voor smoothies. Ik heb een klein hakmolentje om soms uien te hakken. Maar die gebruik ik ook zelden.
 
Wat heb ik in mijn laboratorium staan?

- Magimix 3200 XL
- Keukenmachine (van de LIDL + incl. blender)
- Slowcooker Crockpot 5,7Ltr.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan