welke is de beste kwaliteit?

Quote:
Voor is om het even wat voor een soort kippenvlees geen optie, tenzij het biologisch is. Wat maakt die paar euro meer nou uit? Als je dat afzet tegen je maandelijkse inkomsten, is het dan werkelijk zo veel geld? Nou kan ik niet in iemands portemonnee kijken, maar er is altijd wel iets te laten waardoor je een kip tenminste een goed leven kunt geven. Ik zie het als een donatie aan de dieren en aan de aarde + in het voordeel van mijn gezondheid.


Helemaal mee eens Dennis, mooi gezegd.

 
Ik lees hier ook over het gebruik van levergalthee. Welke thee bedoelen jullie hiermee? Waar te koop? Heeft iemand ook ervaring met Boldocynara van dr. Vogel? Ik gebruik dit nu een paar dagen en ik heb enorme druk in mijn rechter schouderblad. Ik vrees het ergste: veel leverstenen...

 
Dat zit er wel in Angela! Ben je al aan de Resium? Of aan de zgn kleine leverreiniging? Ik heb trouwens lever- en galthee van het merk Piramide. Gekocht bij EkoPlaza.

 
@ Rapunzel: Sorry dat ik nu pas reageer. De onderwerpen verdwijnen soms ook heel snel naar onderen waardoor je een reactie snel gemist hebt;) Ik heb de Resium nog steeds in de kast staan... Maar volgens mij heeft de Boldocynara ook een hele krachtige werking. ALs ik mijn lichaam zo voel;) WAAROM, hik ik zo tegen die echte leverreiniging aan?! Ik wil het in mijn hart zo graag, maar 'iets' houdt me tegen. Of houd ik mezelf tegen.... :cry:

 
Je bent niet de enige hoor Angela, ik heb hetzelfde. gedeeltelijk vanwege het feit dat ik niet mobiel ben, maar ook omdat ik niet wil overgeven. Ik doe wel de milde reinigingen, heb je die wel eens geprobeerd?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.567
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan