Wel of niet vaccineren, hepatitis-B, fysiotherapie

Tolunay

New member
He mensen,
ik hoop dat ik je aandacht heb want ik zit met een dilemma.
Ik moet morgen een hepatitis-b vaccinatie nemen voor de opleiding fysiotherapie.
Ik heb de eerste prik gehad maar ik las daarna de gevolgen en dat het eigenlijk niet bewezen is dat het helpt maar wel gevaarlijke bijwerkingen heeft.

Nu hoef ik van de opleiding niet verplicht te vaccineren,
maar sommige instellingen waar je stage moet lopen stellen vaccinatie hepatitis-B verplicht.
Sommige zorginstellingen, dus niet allemaal.Maar je hebt wel een beperkt aantal stage plaatsen en ik moet zelf onderzoeken welke stage plaatsen het niet verplicht stellen want ik kan het namelijk nergens vinden!

Nu zit ik in het eerste schooljaar, loop al 8 weken stage en hoeft de hepatitis-B vaccinatie nog niet omdat het 9 maanden met die prikken enz.

Waar ik nu aan zit te denken is dat ik voor het tweede schooljaar op tijd bij zijn en zelf regelen waar ik stage wil lopen i.p.v. dat de opleiding dat voor mij doet. Dus onderzoeken welke instellingen het niet verplicht stellen en aan het eind van dit schooljaar dit in kaart brengen bij de opleidingen en mijn begeleider.

Wat zou jij doen? Ik voelde me na de eerste prik, een maand geleden, tot nu toe veel meer vermoeid, suf en vermoeide ogen.
Ik weet vrijwel zeker dat de tweede prik echt een flinke klap zal uitdelen.

Ik heb morgen middag de tweede prik en zit nu met het dilemma om hem wel of niet te nemen. Ik wil mijn opleiding wel kunnen doorlopen zonder vertraging i.v.m. stage problemen maar mijn gezondheid (lees concentratie,focus,fysieke prestaties) niet verwaarlozen.

PS: waarschijnlijk een onnodige topic, maar ik kon het vaccineren topic niet vinden.

PPS: mag ik mijn schermnaam veranderen i.v.m. gierige stagedocenten die willen dat je je toch vaccineert.
 
hoi Tolunay, over je vraag:
Wat zou jij doen?

Heb je misschien al een vermoeden van wat een gemiddeld mens op dit forum jou voor antwoord zou geven op je vraag?

Wim Hof, the iceman, laat zich vaccineren om te laten zien dat hij zijn immuunsysteem de baas is met koudetherapie.
Of je kunt ook praten met een verpleegster die ik eens sprak die na een hepatitisvaccin in de rolstoel terecht kwam met multiple sclerose.
Het is maar net hoeveel je gezondheid je waard is ten opzichte van de mate van stagekeuze.
 
Dit is de (ex-)verpleegkundige die ik bedoelde die na een hepatitis b-vaccin in de rolstoel kwam: Cathalijne Zoete: http://tinyurl.com/gmf6jzp
Je kunt dus ook een beetje kijken of je stages rolstoelvriendelijk zijn als je wel voor de prik gaat.
Life is all about priorities...
 
In de link staat "added to all vaccines".
Ieder zijn ding maar ik blijf ver weg van witte jassen met injectienaalden.
Een interview met een naar eigen zeggen niet suicidale dokter nr.15.
http://soda-cans.beforeitsnews.com/alternative/2015/11/murdered-holistic-drs-had-discovered-autismcancer-causing-protein-intentionally-being-added-to-all-vaccines-3246756.html
 
mVXyYN0.jpg


C6pMa78.jpg


H6F76r8.jpg


Mike
 
Heb je misschien al een vermoeden van wat een gemiddeld mens op dit forum jou voor antwoord zou geven op je vraag?

Ik wist wel wat dat er zo'n antwoord zou komen, maar zo zie je maar weer wat angst met je doet. Stap voor stap neem ik afstand van die zombie mentaliteit.

Wim Hof, the iceman, laat zich vaccineren om te laten zien dat hij zijn immuunsysteem de baas is met koudetherapie

Ik douche dagelijks al 2,5 jaar met koud water. Enige nadeel is dat het alleen werkt van november tot en met januari. Ook heb ik in de buurt geen plek waar ik mijn hele lichaam volledig in schoon water kan krijgen, wat veel meer voordelen heeft.

Ik heb toch maar niet gevaccineerd. Ik vroeg aan mijn studieloopbaanbegeleider over het vaccineren en stage lopen. Zij gaf aan dat ze zelf ook niet is gevaccineerd en alleen ziekenhuizen het verplichten dat je gevaccineerd bent. Dus ik heb daarnaast nog 1000+ stageplaatsen waar ik stage kan lopen.

Zo zie je maar weer als je doorvraagt, dat het helemaal niet verplicht is en dat er zelfs mensen zijn binnen de gezondheidszorg die de zelfde mening hebben tegenover vaccinatie.

Niet doen en de vorige homeopathisch ontstoren als je er last van hebt.

Ik ben niet bekend met homeopathisch ontstoren. Heb je goede links waar ik er meer over kan lezen? Oh wacht, google is je vriend. Ik ga me er in verdiepen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan