weggevallen rubrieken

Lievergezond

Well-known member
De rubrieken "hack" en "scheurbuis" zijn voor mij onvindbaar.
Kan het zijn dat ze in een zwart gat verdwenen zijn?
 
Stond vrije energie wel in dit forumonderdeel? Lijk mij niet. Dan weet je ook meteen de reden waarom het er niet meer is.
 
hoi Hamster, de rubriek "vrije energie" stond in een forumonderdeel dat voor mij nu uberhaupt niet meer apart zichtbaar is. Is dat forumonderdeel voor jou wel zichtbaar?
Dat forumonderdeel bevatte bijv. ook de rubriek "Agenda 21" die nu ineens ook valt onder "vragen over gezondheid en voeding".
Er is iets veranderd.
Ook: de rubriek "soevereine burger" valt er nu ineens onder en ik probeerde er net een bericht te plaatsen en dat ging niet: maar zichtbaar is wel dat iemand een poging gewaagd heft daar een artikel te plaatsen, weliswaar onverrichterzake.
 
Hier is Scheurbuis:

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/scheurbuis-2/

Hack heb ik niet overgezet naar hier, leek me niet langer meer relevant. Bij het overzetten is er veel misgegaan, ik weet niet waarom. Het kost te veel tijd en energie om dit snel te fixen, nu ik er een nieuw Nederlandtalig platform bij heb: www.conspiracydiscovery.nl. Misschien heeft het wel zo moeten zijn.

Mike
 
Zo Mike, dat moet een hoop werk zijn voor je!

Ook dit ga ik zeker weer volgen.
 
hoi Mike, scheurbuis: die rubriek is niet zichtbaar op mijn computer in elk geval.
Vrije energie: wat een zonde dat die weggevallen is.
Eigenlijk zakt de moed me in de schoenen: al begrijp ik de redenatie vanuit Sally Fallon wel.
www.conspiracydiscovery.nl is toch niet echt een platform in de zin van een forum waaraan meer mensen mee kunnen doen?
 
"De relatie tussen mensen en varkens" kan ik ook nergens meer vinden. Ook niet op de nieuwe Nederlandstalige site.
 
Deze staat nu 'onderwater'. Io zal in de loop der masndem uit deze topic en anderen de hoogtepunten plaatsen op de nieuwe blog. En ja, je kunt reageren en met elkaar in gesprek gaan, net als op een forum.

Bedenk dat dit allemaal is ontstaan door 1 azijnpisser, die mij heeft beschuldigd van 'antisemitisme'! Ik maak hier op deze manier het beste van en weiger om me de mond te laten snoeren!

Mike
 
Als ik het goed heb komt deze klacht niet van een forumlid af. Dat is de keerzijde van het openbare karakter van dit forum.
 
Nee, van een meelezer die niet voor rede vatbaar is. Maar dat zijn lui die overal antisemieten zien nooit.

Mike
 
Er hangen nog 157 topics onder het offline sub-forum. Misschien is e.e.a. nog onder een ander subforum of nieuw 'divers' of zo te hangen.
@Mike , heb je een lijstje gemaild.
Wim
 
Mike hartelijk dank voor het terugzetten van de rubriek: de teruggezette rubriek heeft wel maar 1 bericht terwijl die rubriek veel meer berichten bevatte. Vaag heb ik wel gevolgd dat een persoon je via de mail benaderd had over je zogenaamde antisemitische uitlatingen. Ik wist niet dat ermee samenhing dat je daardoor nu het forum weer anders ging indelen. Het is te prijzen dat je je mond niet wil laten snoeren. Aan de waarheid kan gelukkig zowiezo nooit aan getornd worden, ook al zou men je mond ¨eraf hakken¨.
 
Er is idd e.e.a. misgegaan met het overzetten van topics, die nu voor jullie niet meet intact zijn maar voor mij nog volledig zichtbaar zijn. Niets is dus echt verloren gegaan. Motgen spreek ik Wim op het congres en dan hebben we het over wat hieraan te doen valt.

Mike
 
Okitook, nou fijn zeg!
Ik bedacht me daarstraks nog dit: er zullen mensen met als interesse het onderwerp ¨voeding¨ zijn die niet snappen of tolereren dat/als een forum zich niet beperkt tot het onderwerp voeding.
Echter: ik zou niet weten waarom een forum zich tot zo´n klein gebied moest beperken: immers alles hangt met alles samen.
Er is haast geen onderwerp in deze wereld te bedenken dat nauwelijks een link heeft met een politiek issue.
Het onderwerp voeding is omgeven met zeer veel politieke bemoeienis.
Het is kortzichtig om daar de ogen voor te sluiten.
 
Helemaal mee eens, maar als de WAPF spelregels heeft waar politiek en religie niet onder vallen, dan heb ik me daar aan te houden zolang ik de WAPF vertegenwoordig. Het is niet anders, daarom ben ik nu op persoonlijke titel een nieuw platform begonnen waar ik ongehinderd wel die koppeling kan maken. Zoals gezegd, ik maak er het beste van en zwicht niet voor censuur.

Mike
 
"WAPF spelregels"
Misschien als je het voluit schrijft maar als afkorting staat het voor mij gelijk aan bijvoorbeeld Paleo of GAPS: een dieet/voedingspatroon en niet een organisatie.

Ik heb mijn mening over wat er hier beter wel en niet geplaatst wordt, maar voor zover ik weet ben jij (Mike) de enige die dat uiteindelijk bepaalt.
Aan de andere kant begrijp ik ook wel weer dat je aansluiting wilt houden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan