weerstand kinderen

petrahb

New member
Hallo,

Ik ben niet helemaal nieuw op dit forum, want ik was een aantal jaren geleden ook al lid, maar met de komst van onze dochter is dat een beetje verwaterd. Nu 2 jaar later heb ik toch wat vragen die ik graag hier wil stellen en hoop dat Mike hier een antwoord op heeft. Wij hebben een dochter van 2 jaar. Ze is niet gevaccineerd. Nu is mijn vraag: wat kan ik haar geven wanneer ze een (kinder)ziekte krijgt om haar er weer boven op te krijgen? zou ik ook waterstofperoxide kunnen gebruiken? werkt dit als een antibiotica of heb je nog andere alternatieven voor antibiotica. Ik zou graag wat in huis willen hebben in het geval wanneer de dokter antibiotica adviseert en nog iets waarmee ik haar wat extra's kan bieden!

Alvast bedankt voor uw reacties!

Vriendelijke groet,
Petra
 
Ja idd ik weet het. We zijn hier al over in gesprek geweest met een homeopaat, dus we gaan dat ook doen!

 
maar wat ik eigenlijk ook wilde vragen met mijn vraag is: wat kun je geven aan een kind van 2 jaar wanneer ze ziek zijn? en de dokter antibiotica wil geven. Is waterstofperoxide dan ook een goed alternatief voor antibiotica en kun je dat geven aan 2 jarigen?
 
Ik geef die van mij als ze ziek zijn extra vit C, propolis in honing, echinacea dat soort dingen en tijd om beter te worden. Een lage dosis waterstofperoxide heb ik ook weleens gedaan, 2-3 druppels in glas water, bij keelpijn hielp dat goed.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan