Waterstofperoxide en kanker

ruud

New member
Hallo allemaal,

iemand in mijn nabije omgeving heeft een doodvonnis gekregen in de vorm van alvleesklierkanker.

ik wil zo graag helpen, en ik heb al iets van 10 dingen (o.a. moermanachtige detoxsapkuren, curcuma, abrikozenpitten, q10, OPC, budwigpapje, levertraan/boterolie), op een rijtje gezet om aan te pakken voor die persoon die zo graag wil blijven leven.

ik dacht misschien kan waterstofperoxide ook helpen.

ik lees nu net iets over dat je daarbij ook systemische enzymen nodig hebt omdat waterstofperoxide anders niet bij de kankercellen kan komen.

Quote:
Proteolytic enzymes (also called: pancreatic enzymes) literally cut apart the thick protein coating which covers cancer cells. Proteolytic enzymes are normally used to cut apart the protein coating so that the immune system can recognize the cells as cancerous. The use of proteolytic enzymes for this reason has been around for decades.

By cutting apart the protein coating proteolytic enzymes may also be able to get much more hydrogen peroxide inside the cancer cells.


Quote:
These enzymes also break apart hydrogen peroxide into oxygen and water, which is a good thing because it helps prevent some stomach issues to be discussed below.


Quote:
Avoid the Budwig Diet like the plague when using hydrogen peroxide!! When the fats in the Budwig Diet interact with the hydrogen peroxide it can cause severe stomach damage. See below for more information.


http://www.cancertutor.com/Cancer/HydrogenPeroxide.html

Dit is misschien wel lastig. Je hebt twee soorten alvleesklierkankers: de ene die de enzymfunctie van de alvleesklierkanker aantast (95% van de gevallen) en eentje die de insulinefunctie aantast: 5% van de gevallen).

Ik weet niet welke van de 2 soorten de persoon die ik ken heeft, maar statistisch gezien ligt het voor de hand dat de enzymfunctie van de alvleesklierkanker is aangetast door de kanker.

Dus maw als waterstofperoxide-omzetting naar oa zuurstof in het lichaam afhankelijk is van enzymen die juist niet of nauwelijks meer worden aangemaakt: is het dan niet juist schadelijk?

En dan de waarschuwing van het budwigpapje in combinatie met waterstofperoxide wat ten strengste wordt afgeraden (ivm maagproblemen)!

Mijn vraag: is iemand bekend hiermee?

 
@lievergezond,

Ik wens je sterkte..

Ik heb wel een link van dr. Mercola...over de dood van Steve Jobs, die ook

alvleesklier kanker had..en zijn visie op behandelingen. misschien heb je er wat aan.

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2011/10/09/dr-nicholas-gonzalez-on-steve-jobs.aspx

Dia

 
Het enzym catalase splitst waterstofperoxide op in water en zuurstof. Dit enzym bevindt zich niet alleen in de alvleesklier, maar IN HET GEHELE LICHAAM. Ik zou zonder enige twijfel aan zeer hoge doseringen H2O2 gaan en ook onmiddellijk een therapeut gaan zoeken voor intraveneuze ozontherapie.

Mike

 
lees ook eens: chemotherapie helpt tegen kanker, en de aarde is plat. Van Lothar Hinreise

Ik denk dat je hier ook wel wat mee kunt.

 
Dank voor jullie berichten!

Ik hoef niet overtuigd te worden dat chemo niet helpt, mijn schoonvader (om wie het gaat) des te meer. Ik moet daar echter heel voorzichtig mee zijn, om niet te zeggen dat DAT een brug te ver is.

Het respect voor de witte jassen is nog te groot.

Is er iets van een overzicht dat jullie weten van ozontherapeuten in NL?

Mijn schoonvader woont in noordoostgroningen en elke stap buiten zijn dorp is al zowat het buitenland.

Arts gevonden trouwens!: http://www.franstijsterman.nl/?p=informatie

 
Lievergezond: heel triest voor je dat je schoonvader 'geveld' is door de kanker.

En nog triester dat hij de reguliere weg op gaat. Inderdaad hebben te veel mensen een heilig geloof in de witte jassen en wat die verkondigen/uitdragen. Ik wens jullie heel veel sterkte op dit pad.

Volgens mij is het ook heel belangrijk om alle suikers te laten voor wat ze zijn.

Want kanker gedijd in een zuurstof arme omgeving en leeft van suikers.

Als ik 13 jaar geleden wist wat ik nu allemaal weet had mijn vader nu nog geleefd, daar ben ik heilig van overtuigd.

Mijn vader is in 2001 op 69jarige leeftijd overleden aan long/bot kanker. Hij heeft ontzettend veel pijn geleden.

En dat heeft mij nog het meeste verdriet gedaan. Dat je onmachtig bent om hem te helpen.

 
Ongeacht hoe we zelf denken over wat de beste wijze van genezen is, kan het ook heel mooi en respectvol zijn mee te gaan in het proces en de keuzes van een ander. Vooral wanneer het een oudere en andere generatie betreft.

Zo heb ik het tenminste zelf ervaren toen mijn vader kanker had en uiteindelijk is gestorven. Ik vond het belangrijk dat hij zijn eigen keuzes maakte in hoe hij met deze ziekte wou omgaan, ondanks dat mijn eigen visie op genezing totaal anders was en is. Het heeft mij geholpen zijn ziekte en weg te accepteren waardoor ik me niet onmachtig of hulpeloos heb gevoeld maar juist heel erg verbonden. We hebben de tijd die ons restte in liefde, verbinding en respect voor elkaar kunnen doorbrengen en er een niet nóg grotere strijd van gemaakt dan het al was. Daar blijf ik dankbaar voor...

 
Hoi Poekie, ik snap wat je bedoelt.

Als het mijn vader betrof dan zou ik meer kunnen laten zien wat ik hem zou adviseren.

Of zeker mijn moeder ook.

Suiker is idd een belangrijke om achterwege te laten tegen kanker.

Hoi Lady Marian, je hebt gelijk.

Ik moet me dat heel goed beseffen.

Ik ga daar wel heen met een oude sapmachine (die ik heb staan voor als de mijne uitvalt) en andere dingen (poeder van een bepaalde vitamine c-bes), abrikozenpitten, boterolie, levertraan, lijnzaadolie, curcuma, koffiemolen, paranoten, citroenen, knoflook, q10, maar ik probeer mezelf al heel duidelijk van tevoren te zeggen dat ik me probeer los te maken van wat die ander ermee gaat doen.

Ik heb mijn schoonvader al eens gevraagd of hij wat wortelsap wilde, toen zei hij: ik ben geen konijn.

Haha.

(wel een proefkonijn trouwens, want hij wil wel meedoen aan een experimentele chemokuur!)

Nu zegt hij dat hij graag wil blijven leven, maar ik weet niet of hij weet wat het nog van hem zou kunnen vragen als dat zo is, voor zover die mogelijkheid er nog is.

 
Nieuwe info:

het lijkt toch dat dit onderwerp niet waterstofperoxide en kanker maar waterstofperoxide en lyme had moeten zijn wat mijn schoonvader aangaat!!!

wat wil het geval nou: mijn schoonvader had dus een bobbel bij zijn alvleesklier zitten en ook een bobbel in zijn schouder (zichtbaar) en ook nog eentje bij zijn hoofd ergens gehad.

Ogenschijnlijk leek daar eerst geen relatie, maar nu lijkt de bobbel bij de alvleesklier niet de alvleesklier zelf maar een lymfeklier daar in de buurt.

Ze denken nu toch weer niet aan de alvleesklier omdat hij geen geelzucht heeft (dat krijgt men dan meestal kennelijk).

Schoonvader zou worden onderzocht op die bobbel die volgens de huisarts een vetbobbel was.

Toevallig maar niet zo toevallig is die bobbel ontstaan precies op de plek waar een tekenbeet heeft plaatsgevonden.

En dat was zeker een besmetting omdat er een vlek ontstaan is daarna.

En natuurlijk is die lyme onderbehandeld: dat is standaard zo, dat men lyme onderbehandelt met als gevolg dat die chronische infectie vaak zo uit de hand loopt.

Dat ligt aan de tekort schietende richtlijnen: het is dus beleid om mensen met lyme onder te behandelen.

Ik had dat al wel gezegd tegen mijn schoonvader, maar hij zei: de natuur moet zijn weg gaan.

Nou dat heeft de natuur dus zeker gedaan nu!

Als die bobbel (een lymfoom) goed onderzocht wordt op lyme dan zal die eruit moeten komen.

Maar dit geeft veel meer hoop dan alvleesklierellende!

En er waren kennelijk ook geen alarmerende tumormarkers.

Dit geeft ook nog meer hoop voor een goed gevolg van de ozontherapie.

Maar hoe verkoop ik zoiets aan mijn schoonvader?

Of beter nog: aan zijn vrouw/dochter, die geloof ik nogal op de reguliere toer zijn.

En mijn schoonvader zelf die zit wat de behandelingen betreft en zo niet zo met zijn hoofd erbij, hij laat het allemaal meer van de witte jassen dan wel van zijn dochter en vrouw afhangen.

Hij is meer het type doemens.

gelukkig is het een ARTS in zijn geval die ozontherapie doet (die zal het toch wel weten denken ze, want die heeft er tenminste voor gestudeerd).

Hier alvast een man met een vrouw met kanker die met een simpel ozonapparaat de kanker heeft weggekregen &feature=related

En nog een verhaal van iemand met lyme die met ozontherapie de lyme heeft verslagen:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan