WATERPEROXIDE WERK DAT VERSLAVEND

Hoi Mandy, spannende vraag:)

Ik ben wel benieuwd wat de achtergrond van je vraag is.

Als je Mike het hier over waterstofperoxide ziet hebben, zou je trouwens inderdaad soms bijna wel kunnen denken dat het verslavend is :wink:

 
Hoi Mandy,

Welkom op dit forum.

En als je nog vragen hebt nadat je de alleen lezen topic over water en zuurstof hebt gelezen kun je hier je vragen gewoon stellen.

De waterstof peroxide kun je kopen bij www.unlimitedhealth.nl

Rechtstreekse link: http://www.unlimitedhealth.nl/shop/...id=7rch8j6gd1o9ijm2bbkh1b1sm3&x=0&y=0

Het kost € 29,75 voor een halve liter, 35%. Je doet er een hele tijd mee.

En 35% kun je verdunnen naar 3%.

Overigens is het niet verslavend.

Voor zover je het verslavend kunt noemen dat je je er beter door gaat voelen. :)

Je voegt nl. zuurstof toe aan je systeem en zuurstof kun je altijd gebruiken.

Hier nog een alleen lezen topic van Mike met handige adresjes:

https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=138

 
Weten jullie hoe snel waterstofperoxide positieve resultaten geeft? Ik zit nu op dag vijf (3; 3; 3; 4; en 5 druppels) van het gebruik, morgen naar dag zes, en ik voel me opmerkelijk energiek de laatste drie dagen.

Of kan dat niet, moet je misschien eerst door een diep (ontgiftings)dal voor je er profijt van hebt?

Kan natuurlijk ook ergens anders aan liggen. Hoewel ik in de nacht van ma op di maar 3,5 uur geslapen heb, en dinsdag was ik toch hartstikke fit op m'n werk!

 
Enjoy, geniet er gewoon van. En in de toekomst zie je wel of je nog ontgifting krijgt of dat je lekker energiek blijft.

 
Ik weet niet of het verslavend werkt, maar wat ik wél merk is dat ik water veel lekkerder vind met 6 druppels 35% (in een halve liter water) + sole. Als ik eens een keer mijn flesje vul met leidingwater (dus zonder h2o2 en sole) dan vind ik het écht vies smaken. H2o2 zuivert het water, dus ja verslavend is mijns inziens niet, maar wel lekkerder (als je er niet teveel in doet).

Ik heb het ooit eens opgevoerd naar ca. 20 druppels van 35% in een halve liter water. Ik heb er eigenlijk geen ontgiftigingsverschijnselen van gehad. Ik gebruik nu een onderhoudsdosis van 6 druppels in een halve liter.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.773
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan