water ozoneren

G

Guest

Guest
hallo

wie weet hoe vaak je water mag drinken met ozon?

wie weet hoelang olijfolie moet ozoneren, nu staat hij al 3 uur aan en er gebeurd heleaam niets....dus gewoon nog vloeibaar.

graag raad aub

vr gr jo

 
Je mag geozoneerd water zo vaak drinken als je wilt. Kijk echter wel uit met het zwaar ontgiftende effect hiervan! Je kunt de olijfolie nog 30 uur ozoneren, deze zal vloeibaar blijven. Wie heeft jou wijsgemaakt dat de olie dan moet gaan stollen of zoiets?

Mike

 
hallo mike

ik las ergens dat het zalf ging worden, en vooral voor huid zonnebrand exceem etc zeer goed was.

dus ik stop daar dan maar mee, jammer.

gr jo

 
Je moet toch beter gaan lezen. Zalf is van nature gebaseerd op een vet dat uit zichzelf al helend is, maar tevens drager is van bijv. kruiden (of in dit geval ozon). Geozoneerde olijfolie kun je dus wel degelijk zien als een zalf. Als je hem wat dikker wil maken, kun je simpelweg licht verwarmde kokosolie toevoegen en dit mengsel vervolgens in de koelkast zetten en laten opstijven.

Mike

 
Even dit: kun je geozoneerd water ook beter bij een maaltijd vandaan drinken?

Ik heb die indruk van wel: ik word er toch wel knap beroerd van in elk geval als ik ontbijt vlak na mijn geozoneerde water gedronken te hebben.

Heeft iemand een idee hoeveel tijd je geozoneerd water het beste kan drinken van de maaltijd die erna komt vandaan?

 
Quote:
De dag beginnen met ozonwater is prima, maar het is inderdaad verstandig een half uur tot een uur te wachten met eten i.v.m. mogelijke oxidatie van bepaalde voedingsstoffen, waarvan oxidatie van vet en cholesterol het schadelijkst zijn.


Quote:
Houd in ieder geval 30-60 minuten voor en na iedere maaltijd.

Mike

https://www.fatsforum.nl/topic/ozon

Net ging trouwens mijn lever (ik denk dat het mijn lever was) flink te keer met geluiden nadat ik het ozonwater had gedronken.

 
Mijn lever doet nu zelfs pijn, na die geluiden van de lever na een liter ozonwater.

Ik heb dit 1x eerder gehad en alleen van geozoneerd water.

Met h202 heb ik het nooit gehad.

 
Ozon water vind ik heerlijk en drink ik graag, als ik mijn ozon generator aanzet voor het slapen dan reageer ik hier echter heel erg heftig op: hoofdpijn, steken in mn darmen, en ontzettend pijnlijke steek in mn oor. Dit alles binnen drie minuten!

Is ozon via de lucht zoveel meer ontgiftend?

Zijn dit misschien geen ontgiftingssympten maar iets anders?

Heeft het zin te proberen de tijd dat mijn ozon generator aanstaat en de lucht ozoneert op te bouwen?

 
Ik zou het voorlopig bij ozon water houden Codexx. Ik heb dat ozoneren via de lucht eigenlijk nooit echt vertrouwd en heb dat ook nooit gedaan.

 
Hallo Codexx en Pike, ik heb anderhalf jaar lang echt veel in de ozonlucht gelegen: gemiddeld 2 uur per nacht of zo. Nooit geen problemen mee gehad. Ozonwater daarentegen slaat bij mij in als een bom. Gek die verschillen.

 
Lievergezond, welke ozon generator gebruik jij?

Geen idee waar ik op moet letten maar misschien is het adhv de verschillen in generator te verklaren.

 
hoi Codexx ik heb deze http://www.ebay.com/itm/New-600mg-O...Kitchen_Appliances_US&hash=item255c29a1d7

Nog even over dat je moeilijke klachten krijgt na geozoneerd water savonds drinken: na het eten moet je zelfs 3-4 uur wachten met geozoneerd water drinken schijnt.

Anders gaat je eten oxideren in je lichaam en dat is niet de bedoeling.

Het nut van antioxidanten in je lichaam: bijv ook vitamine c wordt weggevaagd in je lichaam.

Ook vetten moeten zeker niet 3-4 uur gegeten worden voor en niet een uur na dat je geozoneerd water hebt gedronken.

Het handigst is daarom op nuchtere maag in de ochtend je geozoneerde water te drinken en dan een uur daarna pas, of minstens een half uur erna pas eten te nuttigen.

Quote:
Benefits of Drinking Ozonated Water:

 Ensures clean water for the body

 Clears bacteria from the mouth

 Eliminates bacteria from the stomach, especially h. pylori

 Eliminates anerobic bacteria from the small intestine

 Attacks infections in the kidneys

 Attacks infections in the bladder

 Improves oxygen flow to the brain

 Helps eliminate clumping of the red blood cells (rouleaux)

 Maintains viscosity of the blood


 
Binnen welke tijd is water goed geozoneerd?

Is bijvoorbeeld in een longdrinkglas 5 minuten al genoeg?

 
Quote:
Is bijvoorbeeld in een longdrinkglas 5 minuten al genoeg?


hoi AlexanderV: antwoord: ik denk van wel!

15 minuten voor een liter water.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.747
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan