Wat voor verzorgings producten kan je het beste gebruiken of kopen

Rox

New member
Ik koop altijd biologisch dag en nachtcreme en bodylotion noem maar op maar ik kwam deze site tegen van amaprana.

http://www.noble-house.tk/html/NL/A...en_massageolie_lichaamsolie_gezichtsolie.html

dat de meeste dag en nachtcreme ook de biologische voor 60 tot 90% uit kraanwater bestaat omdat het goedkoop is.het heeft geen actieve werking en droogt de huid uit en dat geld ook voor alcohol en er zit weinnig omega 3 en 6 in de gezichtolie van amaprana op de huid kan die omegas oxideren onder invloed van zuurstof.

maar ik vind de verzorgsproducten van AMANPRANA best wel heel erg duur sow je niet je eigen verzorgings producten kunnen maken ?

wat voor verzorgings producten gebruiken jullie ?

 
Rox,

Ben jij soms niet Nederlands? Je spelling doet af en toe eerder Engels aan dan Nederlands. 'sow' = zou. Een 'sow' is een zeug in het Engels!

Mike

 
Ook dat, ja. Er zijn al topics over. Voortaan eerst Googlen op het onderwerp, dus: 'verzorgingsproducten' + 'westonprice.nl'.

Mike

 
Me spelling is denk ik niet heel goed ik zal er voortaan meer opletten in iedergeval bedankt.

 
Haha Mike, die strijd ben ik nog steeds aan het voeren en is volgens mij een generatiekwaal. Zoals ik in mijn voorsteltopic al schreef ben ik unitleider in een jeugdgevangenis en de kids moeten elke week aan mij een verslag schrijven over hun belevenissen en ervaringen.

Afgezien van de inhoudelijke commentaren ben ik inmiddels berucht vanwege mijn me=mijn!

Ze moeten daar wel om lachen, maar de meesten doen het inmiddels goed! met de mededeling erbij: moest van jou zo he...

 
Quote:
die strijd ben ik nog steeds aan het voeren en is volgens mij een generatiekwaal


Nee, het is een DEgeneratiekwaal. Degeneratie gaat verder dan het lichamelijke gedeelte alleen.

Mike

 
Ik denk toch eerder dat dit met het taalonderwijs te maken heeft, dan met degeneratie...

Mijn schatjes pakken de booschap heel goed op hoor als je het ze goed uitlegt....misschien een extra aandachtpunt voor een leraar?

 
Slecht taalonderwijs en een algehele debilisering van de samenleving is wel degelijk onderdeel van een degeneratieve agenda. Onze cultuur en media bevorderen morele, geestelijke en spirituele degeneratie. Weston Price kwam geen gevangenissen tegen, niet voor de jeugd en niet voor volwassenen. In de woorden van Price zelf:

Quote:
Massagedrag is het gevolg van natuurlijke krachten, waarvan de uitingsvorm niet te veranderen is door middel van voorlichting. Deze vereist correctie bij de bron.


Quote:
Er is een voedingsbasis voor moderne fysieke, mentale en morele degeneratie.


Deze tekst beschrijft de hedendaagse strijd om onze geest erg goed:

http://www.savethemales.ca/001794.html

Mike

 
Om op de vraag uit deze topic terug te komen:

Schoonheid komt van binnenuit, dus wat je moet kopen en consumeren is vlees met de vetoplosbare vitamines A D E en K.

Levertraan voor de vitamine D.

Ondersteuning van buitenaf door middel van insmeren met kokosolie.

(wat je eveneens ook dient in te nemen...)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.626
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan