Wat voedingsinspecteurs zelf nooit kopen in de supermarkt

Ik zie het zo: je wordt pas ziek van een micro-organisme als je afweersysteem verzwakt is. Micro-organismen worden als vijanden gezien, maar maken deel uit van de levende natuur, waarin alle soorten micro-organismen in het algemeen een belangrijke rol spelen.

Wie niet ziek wil worden zorgt voor een gezond lichaam. Anti-biotica alleen in zeer acute noodgevallen, ze doen veel meer in het lichaam dan alleen de bacteriën doden en het doden van bacteriën op zich is ook niet altijd zo slim, omdat het op die manier het afweersysteem de kans ontneemt om te leren van de situatie. het zou goed zijn om ook weer eens gewoon ziek te kunnen zijn en als patiënt geduldig af te wachten tot we weer beter zijn (patience is zowel in het Engels als in het Frans het woord voor geduld)

 
Ik heb het niet echt gelezen, maar op t forum zijn wij pro rauwe melk! Het wordt tijd dat voedingsinspecteurs zich eens gaan verdiepen in voeding ipv vulling. Wedden dat ze dan ook aan de rauwe melk gaan?

 
Quote:
Het wordt tijd dat voedingsinspecteurs zich eens gaan verdiepen in voeding ipv vulling.


Zo is het Alexandra!!

Alleen ben ik bang dat voedingsinspecteurs zelf niet mogen nadenken, maar alleen een agenda mogen dienen...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.537
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan