Wat te doen met teveel waterkefirkorrels

G

Guest

Guest
Ik heb nu al een weer een voorraadje waterkefirkorrels. Mijn omgeving heb ik ook al voorzien van korrels. Laatst maar wat weggegooid, op de composthoop, want ik weet ook niet meer wat ik er mee moet. Wie weet wat je er naast het maken van de waterkefirdrank nog meer mee kunt doen?

En mochten er nog mensen zijn die korrels willen, laat het ff weten, dan geef ik je mijn mailadres en stuur ik ze je toe.

 
Hoi Annes,

Ik maak graag gebruik van je aanbod.

Mike kan jij wat betekenen nvt de mailadressen?

 
Hallo Annes,

Dank je voor je aanbod. Ik moet er ook maar eens aan beginnen. Zou je ze mij kunnen toesturen?

 
Ik ga nu ff eten en ga vanavond jullie hier even over contacten

 
Hoi Cham en John

Ik wil jullie met alle plezier waterkefirkorrels toesturen. Let wel: waterkefir is een andere korrel dan de melkkefir, dus kun je het niet bereiden met melk.

Hoe kom ik aan jullie adressen? Als het niet anders kan wil ik wel mijn e-mailadres hier vermelden, maar als er een andere manier is zou ik dat wel prettig vinden

 
Hoi Cham,

Bedankt voor de tip, maar hoe doe ik dat? Ik bedoel hoe geef ik mijn e-mailadres aan Mike door? Ik ben hier nieuw vandaag dus weet niet hoe dat allemaal moet.

 
Hoi Angela,

Ik zal aan je denken. Maar nu ff geduld want ik heb al 3 aanmeldingen. Zoveel korrels heb ik nou ook weer niet op voorraad. Binnenkort, over ongeveer 2 weken heb ik vast wel wat voor je. Maar stuur me via Mike maar een mail, dan onthoud ik het wel

Annes

 
@Annes ik wil wel waterkefir van jou wanneer je weer genoeg hebt.

Ik hoor het wel, tegen die tijd mail ik mijn email wel naar mike.

 
Ik heb ook water en melk kefir over, van mij mag je ook wel wat hebben.

 
Hoi Kaaskanlekkerzijn,

Leuk dat jij ook nog wat kefir over hebt. Trouwens die naam van je: kun je die niet beteter veranderen in kaasislekker?

 
@Kaaskanlekkerzijn

ik mail mijn adres naar mike dan kunnen wij wat regelen............thx!

ratel

 
Hoi Angela,

Ik heb nog kefirkorrels over. Ben alleen momenteel erg moe en lusteloos en kan er niet toe komen om ze te versturen. Zo gauw ik weer wat meer energie heb laat ik het weten en zal ik weer mensen voorzien van korrels.

 
hoi angela

ik heb nog genoeg korrels over. als iemand mij wil vertellen hoe dat in zijn werk gaat dan wil ik ze wel naar je opsturen.

grt lola

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan