wat is je recht en je zegje doen

naief

New member
Het sterft al van de topics, maar toch een nieuwe. Deze is bedoelt voor wat je rechten zijn (overlap met de bond tegen overheidszaken) en als je niet zo goed van de tongriem gesneden bent als het ineens moet, wat je dan kan zeggen. Zo staat hier ook nog ergens op het forum wat je tegen een politieagent kan zeggen als je een coronaovertreding n begaat. Wie hem weer vindt, mag hem ook hier weer plaatsen. Ik ben van plan er een aantal uit te printen en bv in de auto te leggen. Ik heb geen zin om ergens met een bek vol tanden te staan en een half uur later 5 goede argumenten te hebben. Dan haal ik liever even een briefje uit mijn binnenzak.


NOOIT EEN TETANUS INJECTIE AAN LATEN PRATEN.
Heleen Snowdon.
Het verhaal van een moeder die haar vaccinvrije kind naar de eerste hulp bracht, vanwege een snee:
Arts: "We gaan haar een tetanusvaccin geven".
Moeder: "Serieus? Welk merk en welke samenstelling had u in gedachten"?
Arts: "Gewoon het tetanusvaccin".
Moeder: "U bedoelt de DKTP?"
Arts: "Nou, ja".
Moeder: "Dus u wilt mijn kind een vaccin geven voor 4 ziektes, terwijl u bezorgd bent over 1"?
Arts: "Dat is de enige manier waarop ik het kan toedienen". (hij liegt, of weet niet beter. Daar kom ik niet achter)
Moeder: "Hoe lang zal het duren voor het vaccin haar helpt antilichamen aan te maken tegen tetanus"?
Arts: "ongeveer 3 weken".
Moeder: "Als deze wond tetanussporen bevat en de omgeving juist is, hoe lang duurt het dan voordat de bacterie toxines gaan uitscheiden die kunnen leiden tot kaakklem en zelfs overlijden?"
Arts: "Dat proces zal meteen starten".
Moeder: " Dus u wilt haar een vaccin geven dat pas antilichamen zal gaan produceren ongeveer een week nadat ze al overleden zou zijn? U heeft medicijnen gestudeerd toch?!"
Ze verlaat zonder tetanusprik of tetanusantilichamen het ziekenhuis. Het jaagt haar angst aan dat ze meer informatie had dan de arts.
Dank aan Annemique Nie Bor
 
deze post weer opnieuw:
‘Hoe legaal een vaccin te weigeren:

Stap 1 ‘Weiger’ een vaccin niet, anders wordt u als strijdlustig beschouwd, maar je kunt hun service beleefd weigeren door het volgende te doen.

Stap 2 Vraag de arts of het vaccin ook MRC-5 bevat (dat doen ze allemaal, dit zijn geaborteerde foetus cellen en ander DNA). Als dat zo is, heb je het recht om te weigeren. [‘De door Hayflick gekweekte WI-38 cellijn werden al snel breed ingezet voor de productie van vaccins. In 1966 kwam daar nog een Britse cellijn bij, MRC-5, die werd verkregen uit de longen van een geaborteerde mannelijke foetus van veertien weken oud; bron: https://www.rd.nl/meer-rd/gezondheid/ethische-discussie-rond-viruskweek-voor-entstof-1.321687%5D

Stap 3 Vraag ook of er een kans is op een iatrogene reactie [het begrip iatrogenese wordt in de medische vakliteratuur gebruikt om ziekten aan te duiden waarvan artsen, ziekenhuizen en geneesmiddelen de veroorzakers zijn] van het vaccin (dat doen ze allemaal). Als de dokter zegt: ‘Ja, dat is zo’, dan is dat uw ‘Ga uit de gevangenis vaccinatiekaart’. Bedank de dokter voor het aanbod en loop weg.

Bedenk dat artsen de eed van Hippocrates hebben gezworen (doe geen kwaad) en dat ze die moeten eren. Dit is hoe we legaal (en respectvol) hun aangeboden verplichte diensten kunnen weigeren en er is absoluut niets dat ze eraan kunnen doen. Nu weet je het! Deel dit zoveel mogelijk!
 
Je hebt van nature recht om voor jezelf te zorgen. Slechts door middel van (dreigen met) geweld kan een ander je iets verplichten.
Er bestaat geen overheid, er bestaan mensen die denken macht te hebben over anderen.
Nu hebben we volgens de grondwet allemaal gelijke rechten, dat is dus in tegenspraak met het bestaan van een overheid in de vorm zoals we die kennen.
De grondwet omschrijft onze vrijheid en rechten, allemaal mooi, maar: diezelfde grondwet beweert dat dit ondergeschikt is aan de overheid, grondwettelijk gezien zijn die rechten en vrijheid alleen maar verleend door die overheid.
Sorry stelletje geleerde droplullen (overheid): ik heb nooit enig contract met jullie ondertekent, bekijk het maar.
 
Goede topic dan kom ik even met de volgende vraag:



Dit hangt dus bij de ingang van de bieb. Zij verplichtte mij en mijn kids om onze handen te desinfecteren en alledrie een mandje mee te nemen. Als ik dat niet wil mag ik er niet in. Wat doe ik dan op zo een moment? Mijn oudste is een echte boekenwurm dus die moet en zal daar naar binnen willen.

 
Vraag in die bieb of ze daar ook een boek hebben waar de grondwet in staat en of ze ff op willen zoeken onder welk artikel en lid die regels vallen. Hebben ze het niet of weten ze het niet waarom zou je je kinderen daar dan naar binnen willen laten gaan om satanische boeken te lezen.
 
je hebt wel gelijk Binc, maar of je daar de bieb mee binnenkomt? Een één of andere geheidsdienst had gezegd dat die ontsmettende gel contraproductief was, wellicht kun je die tekst opzoeken Sampjes.
 
Oh, dat is verrassend Mike. Dankjewel. Normaliter ben ik gewend als ik zulke antwoorden geef het resulteert in de grootste bonje. Ik bedoel niet hier maar gewoon algemeen. Dus daarom probeer ik het maar te veranderen en aardiger te reageren. Maar ik moet er maar net zin in hebben. Al die heibel heb ik dus juist geen behoefte aan.

Naïef, waarom dan nog überhaupt de bieb in willen? Liggen toch alleen maar boeken met halve waarheden of leugens.
 
Naïef, waarom dan nog überhaupt de bieb in willen? Liggen toch alleen maar boeken met halve waarheden of leugens.

nou, dan ben je al heel lang niet in een bieb geweest. Er liggen ook boeken met verhalen, fijn ter ontspanning. Of info boeken over bv de werking van een motor. Of zou dat ook ineens onzin zijn. , hmmm. Laat dat joch lekker naar de bieb.
 
Tja, daar zeg je wat. Ik kom idd niet in de bieb. Maar Als Sampjes niet aan die regels wil houden dan ligt die keuze bij haar. Ofwel naar binnen en de regels volgen. Of niet naar binnen en geen boeken. Meer keuzes zijn er niet.
 
hqzipr0z3p3u3iizxds0v677p0jjnprz.jpg


Mike
 
Vraag in die bieb of ze daar ook een boek hebben waar de grondwet in staat en of ze ff op willen zoeken onder welk artikel en lid die regels vallen. Hebben ze het niet of weten ze het niet waarom zou je je kinderen daar dan naar binnen willen laten gaan om satanische boeken te lezen.

Ik zie net pas dat er inmiddels heel wat reacties zijn maar nee Binc geen bonje hoor, hierom? Je zegt wat mij betreft toch helemaal niets verkeerd. Niet alle boeken zijn satanisch maar er is inderdaad dan geen andere keuze dan de bieb te boycotten. Mijn zoon moet een boekbespreking houden en heeft dat boek nu dus wel even hard nodig. Ik ga ook niet steeds boeken kopen. Dat is dus wel irritant.
Wettelijk gezien mogen ze ons niet verplichten aan die regels! Toch eisen ze het wel en mag je anders dus niet ‘meedoen’ of je krijgt een boete zoals in het OV en ook dat mogen ze niet eens geven!
Ik wilde laatst dus een kledingzaak in en toen stond er een verkoper bij de ingang die vroeg mij, mijn handen te desinfecteren. Ik zei nee doe ik niet. Zegt ie: nee?? Heel verbaasd.
Ik zei nee en ik hoef jullie winkel dan ook niet in, doei!
 
NTP-regel. Geen naam, geen toestemming, geen papieren. Wie gaat die boete uitdelen dan? Gewoon lef hebben!

Mike
 
Tot nog toe begreep ik dat dit een advies is wanneer een boa je aan wil houden. Doen we dit ook bij een agent? Lijkt me wel zolang als het gaat om een eenzijdig contract.

En over die bieb. Zoveel mogelijk info op internet opzoeken?
 
Werk mee als het een redelijke verordening betreft die de algemene veiligheid dient. Werk niet mee als dit niet het geval is, in dat geval erken het gezag van de boa en/of politie niet. NTP, geen naam-toestemming-papieren.

Mike
 
deze hoort hier: hoe organiseer in een demonstratie:
https://www.facebook.com/watch/live/?v=882131042283564&ref=watch_permalink
 
Pfff, morgen willen we naar texel. Als we de auto uitgaan om de kids uit te laten, is het voorschrift dat de volwassenen een muilkorf opmoeten.
Wat is je recht in deze?
 
Alles is vrijwillig, de rest is sociale druk. Je wordt gedwongen in het satanische principe van medeplichtigheid. Je bent vrij om ye reizen waar je wil, wanneer je wil en zoals je wil.

Mike
 
is het voorschrift dat de volwassenen een muilkorf opmoeten.

Dat ga je niet menen? Wij zaten ook al plannen te maken voor Texel, jeetje dit valt tegen, had ik niet verwacht. Op welke plekken moet je dat ding op dan? Staat nergens wettelijk vastgelegd dus ik laat me niet muilkorven, never.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.073
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan