Wat is EM-X?

Ufo

New member
Ik las over EM-X en EMX-Gold, maar wat is het nu precies, en is het gezond om te consumeren? Las dat er gist in zit, maar wel gefermenteerd.

Las dat het werkzaam is tegen Kanker.

Is het echt een wondermiddel?

 
Quote:
Het is een product op basis van gist-extracten

en melasse gefermenteerd met Effectieve Microorganismen

(EM) in een mengsel van water, koraal

kalk en nigari.


http://www.emwinkel.nl/docs/NL_EMX_Gold_Folder_V7.pdf

Tja, ziet er opzich niet verkeerd uit, zal best gezond zijn, maar om nu €55.95 te betalen voor een half litertje van dit spul?? 8O

Ik heb weleens een tijdje dagelijks wat slokken EM-A gedronken. Dan krijg je al die (dacht een stuk of 100) verschillende goede bacterien ook binnen, maar dan wel erg betaalbaar.

Mocht je opzoek zijn naar goede gefermenteerde dranken, ga dan gewoon voor kefir, en vooral ook kombucha(!).

Dit is al duizenden jaren bewezen effectief, en zelf te maken voor zeer weinig geld.

Kombucha helpt ook bij kanker. Zo schijnt president Ronald Reagan zichzelf te hebben genezen van uitgezaaide kanker door het drinken van kombucha.

Quote:
In 1983 werde het voor het eerst bekend dat de Amerikaanse president Ronald Reagan kanker had. Regelmatig hoorde men dan steeds weer over nieuwe uitzaaiingcn, die uit zijn darmen, zijn blaas, zijn neus moesten worden verwijderd. Er werd een begin gemaakt met chemotherapie, maar dat bereidde hem veel problemen. Er volgden nog meer metastasen. Beroemde artsen uit de Verenigde Staten herinnerden zich toen de therapeutische adviezen voor de behandeling van kanker in de autobiografie van Alexander N. Solzjenitsyn en in zijn bock "Kankerpaviljoen". Laatstgenoemde was in de ziekenboegen van Russische strafkampen snel, probleemloos en volledig van kanker genezen. Men trok verwijzingcn naar een wonderbaarlijke "thezwam" na, die de genezing bewerkstelligd zou hebben. Men won informatie in bij A. N. Solzjenitsyn, die nu als emigrant in de Verenigde Staten woonde. Hij kon veel belangrijkse tips geven. Zonder dralen liet men uit Japan een paar exemplaren komen van de "Japanse theezwam", die ook de naam "Komboecha" draagt.

Men begon op dat ogenblik met de toepassing van de drank op Ronald Reagan. De president dronk er dagelijks een liter van. Wij hoorden van nu af aan niets meer van de kankerziekte van Ronald Reagan of van eventuele metastasen. De Amerikaanse ex-president genoot nog vele jaren van een gelukkig leven en stierf op 5 juni 2004 op de hoge leeftijd van 93 jaar.


http://www.kombu.de/holland2.htm

 
Hebben er inmiddels al meer mensen hier ervaring met EM ( A, X of gold ) ? Ik kreeg het van de week aangeraden. Ik kan me voorstellen dat het als een soort probiotica werkt ?!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.838
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan