Wat eten jullie bij warm weer?

G

Guest

Guest
Gekookt is beter dan rauw, volgens wapf, maar met dit weer heb ik zin in frisse knapperige salades (wel met voldoende goede vetten) en niet in soepen, stoofschotels en tot snot gekookte groenten.

Hoe eten jullie op warme dagen?

 
Ik eet zelf ook niet anders gedurende de winter of zomer.Hoogsten hier en daar een bepaald product gebaseerd op verkrijgbaarheid.

Momenteel eet ik ongeveer 300-400 gr. groente en wil dit gaan reduceren om te zien wat dit voor mijn gezondheid zal betekenen.Heeft niets met zomer of winter te maken maar meer met het feit of ik alle voedingsstoffen binnen kan krijgen op basis van vetten en eiwitten(dierlijk).

Fruit eet ik toch al niet(valt een avocado ook onder fruit?)en ik ondervind hier geen nadelen van.

ad

 
Tot nu toe is het niet echt warm geweest, maar stoofvlees en curry kan ik het hele jaar door eten. Nu eet ik volop asperges en wat meer aardbeien en kersen bijvoorbeeld, echte seizoensgroenten en fruit. Als het echt warm weer is vind ik een salade ook niet verkeerd hoor, zeker als het vers van het veld wordt gesneden, wel met veel dressing en avocado, kaas, garnalen etc, heerlijk.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan