warme knieën

Rapunzel

New member
Ik heb de laatste tijd zo'n raar warm gevoel in mijn knieën. En ik denk allemaal dat dat misschien iets met die lever bioresonantie korrels te maken heeft. Helemaal toen ik in een boek zag dat de levermeridiaan via de knieën loopt (of het boek zei dat knieën met de lever te maken hebben, ik weet niet meer precies). Maar de bijnieren hebben ook al met de knieën te maken. Herkent een van jullie dit verschijnsel?

 
ik heb regelmatig lastige tot zeer lastige benen.(is wel veel minder dan het was) Soms de knie-en: de banden die uitgerekt lijken en tintelingen, of scheenbenen: alsof er de airco opstaat, onrustig gevoel rond de enkels.

Maar het was veel erger, krampen/tintelingen/onrust in hele been/niet meer op de buik kunnen liggen(moest rechtervoet naast het bed laten hangen.

Ik had rond mijn vijftiende erg veel last van mijn knie-en, dat werd na enkele jaren wel wat beter,

Volgens een buurvrouw( die was fysio en werkte daarnaast met meridianen), volgens haar was het de blaasmeridiaan (die loopt ook strak langs de knie-en).

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan