WAPF Formule flesvoeding invriezen

MamavanJ

New member
Dag iedereen,

Heeft er iemand ervaring met het invriezen van de WAPF formule voor de flesvoeding? Zou dit kunnen om iets in het voren te hebben? Alvast hartelijk dank! Groetjes Trudy

Wij vroren onze batches in in speciale diepvrieszakjes voor borstvoeding. De probiotica dien je wel achteraf toe te voegen na het ontdooien, want deze overleven het niet in de vriezer.

Bedankt voor je reactie! Dat is een goed idee in die zakjes, en zeker van het daarna toevoegen van de probiotica. Nog 1 vraag daaropvolgend; is de flesvoeding direct te gebruiken vanaf geboorte? Helaas mag ik dit keer geen borstvoeding geven door medicijngebruik(waar ik helaashelaas niet vanaf kan jammergenoeg) er is een zusje zwanger die als alles goed gaat dan wel extra kolven wil, zij eet ook wapf. Maar dat zal niet voldoende zijn en ook nog niet in de eerste weken. Vandaar mijn vragen voor advies, alvast hartelijk dank.

Moedermelk geniet natuurlijk altijd de voorkeur! Onze eerste zoon hebben we 1,5 week na de geboorte WAPF formula gegeven en onze tweede zoon al vanaf dag 3.

Bedankt beiden! Ja Coiler dat ben ik helemaal met je eens! Gelukkig een lieve zus die wil doneren. Hartelijk dank, ik heb hier veel aan. Ik kom in aanmerking voor de moedermelkbank, maar ik ben bang dat er over het algemeen gevaccineerde moeders doneren en dat die gifstoffen in die moedermelk zitten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.577
Leden
8.680
Nieuwste lid
LouisP
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan