WAPF Chapter Limburg

Tanja

Well-known member
Bij deze laat ik iedereen even weten dat er sinds kort ook een chapter Limburgs van de Weston A. Price foundation is waar ik dan chapter leader van ben. Nadat ik vorig jaar lid ben geworden, omdat ik de foundation wilde steunen, is dit idee ontstaan en intussen gerealiseerd. Dat houdt in dat je bij mij terecht kunt voor adresjes van o.a. lokaal goed vlees, eieren, rauwe melk en biologisch groenten en fruit in Limburg. Zo'n lijst is nooit af en als je nog adresjes weet vind ik het leuk als je die ook aan mij doorgeeft. Gelukkig is er door de site van Lia/Poekie informatie hierover beschikbaar voor heel Nederland, net als de WAPF cummunity http://www.communitywalk.com/wap_in_nederland/map/1628413]map[/url].

Verder is het mijn bedoeling om de WAPF inzichten verder te verspreiden al bestaat daarvoor op dit moment nog geen vastomlijnd plan, zodra er zich activiteiten ontplooien zal ik dat hier melden.

 
Goed hoor Tanja!

Om te sparren, brainstormen, ideeën uitwisselen enz.,ik ben beschikbaar!
Gisteren weer voor een klein gezelschap een presentatie gehouden. Wat denk je: twee vegetariërs minder. Ik zal hen allemaal op de hoogte brengen van jouw leadership.

 
Gisteren weer voor een klein gezelschap een presentatie gehouden. Wat denk je: twee vegetariërs minder.

Zoals Anthony Bourdain zou zeggen: You're doing Gods work.

Tanja, ik wist het natuurlijk al, maar bij deze officieel gefeliciteerd en welkom bij de club!

Mike

 
Jaa, goed werk Spal! ik heb laatst een homeopaat aan het vlees gekregen, niets is onmogelijk ;) Lijkt me leuk om wat samen te doen, je hoort van me.

 
He Tanja,
Gefeliciteerd met je chapter.Ik weet zeker dat het een succes gaat worden omdat jij goed bent in het omver schoppen van heilige huisjes.
If you want to eat an ommelet you need to break some eggs.
ad
 
Hey Tanja,

Goed joh, gefeliciteerd. Met z'n allen zorgen we ervoor dat de 'vlek' steeds groter wordt, het is onomkeerbaar.

Lia

 
Hey Tanja, echt goed bezig, jij houd de Limburgers op de kaart :wink: wens je veel succes en Spal knap hoor !!

 
Dank allemaal voor de enthousiaste reacties. :D

Pike, vooralsnog heb ik een hoekje ingeruimd op mijn eigen website, maar kan er ook nog een op die van de foundation maken, als ik wat meer tijd heb wellicht, nu nog even op de laatste examens van derde jaar opleiding focussen.

 
Tanja,

Als je wilt, kunnen we een subdomein voor jou aanmaken, limburg.westonprice.nl.

Mike

 
Nou graag, ik kom er meestal wel uit met sites aanmaken, maar kost me vreselijk veel tijd, dus als het zo kan, super!

 
Dan heb je alleen maar een lege ruimte, je moet dan wel zelf de site gaan bouwen (of laten bouwen).

Mike

 
Hoi Tanja,wat goed van je dat je chapter leader voor Limburg bent geworden, gefeliciteerd!
Ans.( de trouwe alleen lezeres.)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.540
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan