G
Guest
Guest
Dag
daar ik niet veel reakties heb gekregen over mijn vraag wbt supplementen en WAP (je kunt ook niet alles in de gaten houden) wil ik dit graag als nieuw onderwerp toevoegen daar ik bang ben dat ik teveel vitmaines binnenkrijg dan mag en ook omdat ik heel graag van deze supplementen wil afstappen maar ik dit nooit heb kunnen doen vanwege het dieet (het verkeerde ) mag ik hopen!!
Heb je als je volgens WAP nog supplementen nodig?
voor bijnieruitputting (met dank aan de site van Lia (Poekie) moet ik adrenal gaan gebruiken en ook H202 is heel belangrijk lees ik maar dan blijven er nog heel veel andere supplementen die wij nu gebruiken over nl:
Ik zal even opschrijven welke mijn zoon en ikzelf gebruiken, misschien zien jullie al welke ik nooit meer of straks niet meer hoeft te gebruiken:
Omega 3 2x per dag
Vitamine c 2x per dag
Multi vitamine hoog gedoseerd ik halve per dag, mijn zoon om de andere dag
Vitamine d3 mijn zoon 2x per dag ik 1 x per dag van 1000IU
Selenium 200 mcg 1x per dag
Mariadistel 225 mg 2x per dag
Kelp 150 2x per dag als we de Multi erbij pakken dat 1 ½ tablet per dag, dit omdat we totaal geen jodium in onze voeding hebben, alleen jodium voelen we ons niet goed, kelp wel
Mijn zoon heeft er nog extra bij:
Lymphomyosot 3x 10 druppels per dag
Ikzelf
Chroom 1x per dag
Msm poeder 4 gr per dag
L lysine 2x per dag
Elaps balance 3x per dag 5 druppels
Scutellariae 2x per dag
Vitamine b12 1000 pg eerst elke dag maar de dag dat ik vlees eet slik ik deze niet meer
ik weet al dat in levertraan vit a en d en omega 3 zit dus mag ik deze dan laten staan,mijn zoon en ik hebben allebei een tekort aan vit d.ik weet wbt vit d zoek de zon op maar waar is die hier in nederland haha
en bv jodium wij hebben dit sinds ons oude dieet nooit gebruikt maar hoe zit dit nu?
dit pakken we in vorm van kelp, andere jodium supplementen verdragen we niet.
omega 3? ivm histamine verdraag ik geen vis mijn zoon wel
selenium in de vorm van paranoten (geweekt)
Het gaat mij het meeste om de jodium en de multi, vitamine d3 en chroom ivm overdosering
chroom gebruik ik voor het beter stabiel zijn van de bloedsuikers
Sorry voor mijn ongeduldheid maar ik wil graag verder met WPA en de inkopen gaan doen :lol:
alvast bedankt,
Ingrid
daar ik niet veel reakties heb gekregen over mijn vraag wbt supplementen en WAP (je kunt ook niet alles in de gaten houden) wil ik dit graag als nieuw onderwerp toevoegen daar ik bang ben dat ik teveel vitmaines binnenkrijg dan mag en ook omdat ik heel graag van deze supplementen wil afstappen maar ik dit nooit heb kunnen doen vanwege het dieet (het verkeerde ) mag ik hopen!!
Heb je als je volgens WAP nog supplementen nodig?
voor bijnieruitputting (met dank aan de site van Lia (Poekie) moet ik adrenal gaan gebruiken en ook H202 is heel belangrijk lees ik maar dan blijven er nog heel veel andere supplementen die wij nu gebruiken over nl:
Ik zal even opschrijven welke mijn zoon en ikzelf gebruiken, misschien zien jullie al welke ik nooit meer of straks niet meer hoeft te gebruiken:
Omega 3 2x per dag
Vitamine c 2x per dag
Multi vitamine hoog gedoseerd ik halve per dag, mijn zoon om de andere dag
Vitamine d3 mijn zoon 2x per dag ik 1 x per dag van 1000IU
Selenium 200 mcg 1x per dag
Mariadistel 225 mg 2x per dag
Kelp 150 2x per dag als we de Multi erbij pakken dat 1 ½ tablet per dag, dit omdat we totaal geen jodium in onze voeding hebben, alleen jodium voelen we ons niet goed, kelp wel
Mijn zoon heeft er nog extra bij:
Lymphomyosot 3x 10 druppels per dag
Ikzelf
Chroom 1x per dag
Msm poeder 4 gr per dag
L lysine 2x per dag
Elaps balance 3x per dag 5 druppels
Scutellariae 2x per dag
Vitamine b12 1000 pg eerst elke dag maar de dag dat ik vlees eet slik ik deze niet meer
ik weet al dat in levertraan vit a en d en omega 3 zit dus mag ik deze dan laten staan,mijn zoon en ik hebben allebei een tekort aan vit d.ik weet wbt vit d zoek de zon op maar waar is die hier in nederland haha
en bv jodium wij hebben dit sinds ons oude dieet nooit gebruikt maar hoe zit dit nu?
dit pakken we in vorm van kelp, andere jodium supplementen verdragen we niet.
omega 3? ivm histamine verdraag ik geen vis mijn zoon wel
selenium in de vorm van paranoten (geweekt)
Het gaat mij het meeste om de jodium en de multi, vitamine d3 en chroom ivm overdosering
chroom gebruik ik voor het beter stabiel zijn van de bloedsuikers
Sorry voor mijn ongeduldheid maar ik wil graag verder met WPA en de inkopen gaan doen :lol:
alvast bedankt,
Ingrid