Wanhopige pogingen iets los te maken in dichtgeslibde breinen...

Saperien

Member
Als aansluiting op mijn reactie op de discussie over de Germaanse Nieuwe Geneeskunde van Ryke Geerd Hamer, hierbij een tekst die ik een jaar of 15 geleden heb geschreven. Ik was in de 5 jaar ervoor, pakweg 2000 - 2005, heel actief geweest op internet om te proberen wat interesse te wekken voor de GNM. Ik was kindelijk enthousiast maar boy oh boy, wat een desillusie.
Wie weet heeft hier iemand er wat aan....
 

Bijlagen

  • mnb.pdf
    256 KB · Weergaven: 20
je titel spreekt boekdelen voor mij en vele forumleden; "

Wanhopige pogingen iets los te maken in dichtgeslibde breinen...

In twee woorden samen te vatten "Verloren Energie"

Daar zijn we allen nu wel ervaringsdeskundigen in geworden.

Je kan mensen pas een hand reiken als ze die zelf ook uitsteken

Zonder die zelf uitgestoken hand verdwalen ze en gaan ze zelfs dood, maar daar kan je niets aan doen

En ja, ik probeer het ook elke keer weer, maar drie keer "Ja maar" is het teken om het te laten rusten
 
Ja, zou gauw men met "ja maar" op de proppen komt kun je wel inpakken. "Ja" ik bevestig, "maar" ik gooi het over boord. Heapless...
 
Als aansluiting op mijn reactie op de discussie over de Germaanse Nieuwe Geneeskunde van Ryke Geerd Hamer, hierbij een tekst die ik een jaar of 15 geleden heb geschreven. Ik was in de 5 jaar ervoor, pakweg 2000 - 2005, heel actief geweest op internet om te proberen wat interesse te wekken voor de GNM. Ik was kindelijk enthousiast maar boy oh boy, wat een desillusie.
Wie weet heeft hier iemand er wat aan....
Zeer geestig boekje, en heel herkenbaar.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan