wakker worden tussen 1 en 3: de tijd van de lever (chinese klok)

ruud

New member
De laatste tijd word ik weer wakker tussen 1 en 3: de levertijd.

Ik eet te veel vet voor het vermogen dat ik maar heb en ik heb daarnaast ook nog andere dingen op mijn lever!

Ik kan er kennelijk ook niet mee stoppen: met te veel vet eten, want ik ben nu al een tijdje met mijn kop tegen dezelfde steen aan het stoten.

Ook niet handig:)

Tijd maar even voor een boterhammetje dan (alleen als ik honger en er zin in heb dan he?!), om mezelf weer even tot bedaren te krijgen.

Het is best lekker om langer door te slapen snachts: hetgeen mij best goed lukt als ik evenwicht heb bereikt in mijn dieet.

 
Ik ben meestal wakker tussen 4 en 5 uur vanwege de bijnieren , zoals nu dus.. :x

 
@ Ufo, er was geen vraag. Is dat een vereiste?:)

@ Lekkerromig hoe weet je dat dat de bijnieren zijn tussen 3 en 5? Ik weet niet beter dan dat het dan longtijd is.

Trouwens: ik word de laatste tijd gelukkig niet meer wakker tussen 1 en 3: dat valt weer mee. Ellende met je lichaam/geest, die vergeet ik/je automatisch het liefste.

 
@Lievergezond,

Ja, dat lijkt me wel een vereiste, gezien dat jij je tekst hebt geplaatst in de rubriek: vragen over voeding en gezondheid...

 
@ Ufo: vragen kunnen zich op veel verschillende manieren manifesteren. Niet alleen die met een uitgesproken vraagteken zijn vragen. Ik vind het zelf in elk geval geen vereiste, maar goed, als het echt zo onwenselijk is dan zal ik er meer rekening mee houden en zal ik wachten tot mijn vragen dusdanig tot rijping zijn gekomen dat ik er een vraagteken bij heb verzonnen. Meestal heb ik dan ook het antwoord al. Ik heb bovendien geleerd dat als mensen een vraag hebben is dat meestal niet de echte vraag. Het is een proces.

 
ah jakkie, kunnen jullie er een smiley bijzetten, dan komt het niet zo nors over op de zondagmorgen. :?

Een fijne dag allemaal........

 
@Poekie, ik ben niet zo handig met smileys; dat wil zeggen, ik heb ze nog nooit gebruikt.

Weet niet hoe ik ze toe moet voegen...

Maar ik ben niet nors hoor. Ik had gewoon die tekst gelezen, en was nieuwsgierig wat de vraag zou zijn.

 
Poekie, wat mij betreft zou een smiley hier weinig toegevoegde waarde hebben. Op zich werpt Ufo wel een interessante kwestie op vind ik.

 
@lekkerromig,

Kan je eens uitleggen waarom je tussen 4 en 5 wakker wordt van de bijnieren, ik heb daar nog niets over gelezen.

 
Ik ben er ook benieuwd naar :wink: Word namelijk niet wakker tussen 4 en 5 maar heb wel bijnieruitputting :wink:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan