waddenhoeve slagroom

G

Guest

Guest
tipje van de dag, de bio winkel in amersfoort had waddenhoeve slagroom van een liter in de aanbieding voor 3.50. heb er gelijk 2 flessen van gekocht. Lekker in mijn smoothie morgen.

 
bizzkwiekje, is dat de natuurwinkel aan de leusderweg? Ik heb een koemelkallergie, maar kan wel rauwe melk drinken en boerenkaas eten. Ik wil eens kijken of ik een beetje slagroom ook kan verdragen :)

 
De creme fraiche van Waddenhoeve kun je voor 1 euro halen... bij de Waddenhoeve!

Ik ben er van de week naartoe geweest, ze hebben ook natuurgarde voor 1,10.

En binnen hebben ze erg goed (biologisch) vlees, helemaal niet duur, de runderworsten zijn erg lekker.

Aardige man boer koekkoek, hij is al jarenlang erg goed bezig. Friesland is sowieso een prima plek, er zitten daar volgens mij wel meer boeren die vlees verkopen. Mocht je in de buurt zitten van de afsluitdijk.. gewoon even naartoe rijden.

 
Wij hebben sinds kort slagroom van de Waddenhoeve, via onze natuurwinkel, in liter flessen of emmertjes.

Lia

 
Hoi thijs,

Mijn vriend is laatst ook bij de Waddenhoeve geweest. Hij heeft er veel plezier gehad, hij zei dat de kalveren bij de voordeur lagen. De boer had aangegeven over een aantal jaren als het melkquotum vervalt weer "regulier" te worden helaas. Maar volgens mij hebben ze wel echt hart voor hun dieren, dus veel zal er niet veranderen daar vermoed ik. Friesland is qua voeding zeker een goede plaats :)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan