waar kan ik meer info halen betreffend een onderwerp gal/leverreiniging

Brenda

New member
goededag beste lezers van het forum! Ik heb een vraag soms zie ik tips staan voor b.v. lever/gal reiniging: er wordt een diepe darmreiniging met een klysma als laatste voorgesteld. Wat voor klysma is verstandig om te gebruiken? ik heb hier geen ervaring mee! Ook het wapf eten advies/dieet. Halen jullie dit ergens vandaan? Ik ben via zoeken bezig geweest en zie dan allerlei verhalen die mij interesseren en eind van het liedje ben ik niet echt opgeschoten, heb nu wel de benodigde ingrediënten gevonden maar die klysma's is mij niet duidelijk. Ik heb het gevoel dat die spoeling mij goed zal doen. Ik doe sinds enkele weken de Waterstofperoxide35%(food grade Ik zit inmiddels op 10drp per dag in 1 glas water naar mijn gevoel gebeurt er niets ja lichte griepachtige verschijnsels, wat wazig zien, algehele niet wel voelen. Ik heb 1 keer gehad qua ontlasting leken wel kiezelstenen en behoorlijk water maar daarna niets meer dus dacht nou ja dan iets van eten geweest. Vooral wil ik weten hoe ik hier wat directer aan dat soort van info kan komen? ik zie het over het hoofd! Bedankt alvast groetjes

 
Hoi jp ik herken het allemaal dus heb erin gekeken, jammer genoeg ivm concentratie gebrek leidt het lezen niet tot het opnemen van items waar ik wat mee kan. Ik zit hier al enkele weken te lezen... Dat heb ik wel: alles wat mij naar een beetje hogere energie level kan brengen grijp ik aan zonder dat ik me er goed in verdiept omdat alle info vrij snel 1 grote massa wordt waardoor ik de grip op de voor mij belangrijke info kwijt raak... Bedankt voor jouw moeite! ik heb jouw info genoteerd en zo stap voor stap bij het voor mij benodigde terecht kom...

 
Hier heeeeeeel veel info over de gal en leverreiniging. Ook over de klysma's e.d. Het doorlezen kost even tijd, maar dan heb je ook wat. Succes!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan