waar h202 bestellen, vitamine c, kefir, ontlasting

kaasmeisje

New member
Ik probeer dit berichtje te plaatsen in het topic h202 maar ik kan alleen zien van wie de laatste reactie is maar de reactie wordt niet weergegeven. Daarom plaats ik mijn vraag hier en mocht deze beantwoord zijn, prima als dit topic weer wordt verwijderd.

Ik wil graag h202 bestellen. Ik weet alleen niet bij welke firma nu ik laatst iets las van een forumlid die een slechte ervaring had met een opgestuurde h202 fles.

Dus graag een adres! Kan je lang met een fles? Indien iemand nog kort advies kan geven waar ik het beste vitamine c kan bestellen en in welke vorm. Advies welkom!

Mijn kefir is erg zuur, is dit normaal? Mijn ontlasting was in het begin van het starten met rauwe melk erg geel, nu is het weer normaal. Goed teken, of is dit spijtig?

 
Hoi,

Hier een link voor het bestellen van de H202

Dan nu de link naar de site van de fa. Hinmeijer in Haarlem

hoelang laat de kefirbollen in de melk zitten?

Hoe langer je het laat zitten hoe zuurder het wordt, maar het is wel goed voor je.

 
ik zie dat je link niet mee gekopieerd is maar ik weet niet hoe het moet dan.

Misschien weet iemand anders hoe dat moet?

 
Bij mij hadden ze het inderdaad zonder etiket opgestuurd. Op zich geen probleem maar ik heb toch een nieuwe gevraagd en gewoon gekregen.

 
mbt je kefir. hoe langer je het in de melk laat zitten hoe zuurder het wordt. OF je verhouding kefir melk is verkeerd. Gewoon minder kefir gebruiken in de melk en het wordt ook al minder zuur. Het is even zoeken naar een balans die voor jou lekker is!

 
Gisteren nog eens een poging gedaan in de pharmacie om H2O2 te kopen. Zoals al eerder gezegd hebben ze hier in Belgie geen idee over food grade of non foodgrade. Ik vroeg hun fles 30 % te mogen bekijken om te zien of ik er iets kon op vinden. Er stond op gestabiliseerd met orthofosforzuur???? Iemand een idee wat dat mag betekenen, en of het dan al dan niet foodgrade is??????

 
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fosforzuur

Klinkt allemaal eng, maar als je de wiki over H2O2 leest is dat gevaarlijker, dat is het in hoge percentages ook, maar daar hebben wij het niet over.

Het heeft een E-nummer: E338

Op deze strenge lijst is het oranje.

http://www.ahealthylife.nl/lijst-van-e-nummers/

Al met al weet dan nog niks, je kan niet zeggen of het foodgrade is of niet,

maar je kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat het niet foodgrade is als het er niet opstaat, ook aan de prijs kan je het zien. (wat kost het?)

 
ik heb de h202 35% food grade binnen. Ik heb een verdunning gemaakt van 1 deel h2o2 op 11 delen water. Nu staat er op de site van poekie een inname advies uitgedrukt in druppels. Hoe bepaal je wat een druppel is? gebruiken jullie een hulpmiddel?

Ik wil de h2o2 ook op mijn kalknagels smeren. Hoe kan ik dat het beste doen?

 
Je hebt een pipet flesje nodig. Met zo'n bolletje erop dat je in kan drukken zodat er wat vocht wordt opgezogen.

Als je het intern wil gebruiken kan je net zo goed de 35% zo laten en beginnen met 1 druppel 35% in een glas water.

Voor op je nagel kan je ook met een pipetje wat 3% doen en dan eventueel een watje nat maken met 3% en dat erop doen. Dan een pleister erop en af en toe het watje nat maken.

 
Quote:
Als je het intern wil gebruiken kan je net zo goed de 35% zo laten en beginnen met 1 druppel 35% in een glas water.

is dat niet wat heftig?

kan je niet beter met 3% beginnen? en wat is nu de beste formule qua opbouw en keren per dag? hoelang moet je achten nadat je hebt gegeten?

 
Ja dat zou kunnen dat het te heftig is. Ik heb het vorig jaar een tijdje gebruikt en ben met twee druppels 35 % begonnen. Dat was voor mij geen probleem.

Veel anderen doen dat ook. Misschien een keer proberen hoe het gaat?

Qua opbouw etc, die info staat hier wel ergens op het forum of op de site van Lia. Ik zou het iig zo niet precies weten.

 
Quote:
Ik gebruik vitamine C van Acerola poeder van het merk NOW. Bij iHerb kost een pot maar 6 dollar.


Deze bevat wel maltodextrose helaas...

 
Ik heb nu vanavond mijn eerste glas met een druppel h2o2 genomen (35%) en ik wacht in spanning af of ik iets ga merken. Mijn neus lijkt net een kraantje die een beetje open is gezet. Ik had al last van wat snot maar nu voel ik water in mijn neus dat koud is. Verband?

 
Vanochtend vier keer naar het toilet. De eerste donkerbruin met een laag groene slijm erover. Daarna geel. Toen weer geel/groen. Daarna weer richting normaal. Ontzettend boeiend. ha ha.

Mijn omgeving begint nu te zien dat ik wat aankom en het staat volgens hen goed. Alleen als ze het zeggen is mijn eerste reactie toch een soort schrik (als ze me maar niet dik vinden zegt een stemmetje). Daarna trots. Maar zo stom hoe ik dan in elkaar zit.

 
Jij hebt niet veel nodig om flink te gaan ontgiften zeg, wees blij. Probeer dat ongezonde slankheidsideaal los te laten, is niet stom, is aangeleerd en moet je nu weer afleren.

 
Dat loslaten is lastig. Ik heb altijd complimenten gekregen over mijn figuur, omdat ik slank ben. Sinds ik op dit forum actief ben, ga ik met andere ogen naar mezelf kijken en laat ik extremen varen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan