Vreselijke krampen

G

Guest

Guest
Ik heb sinds vanmorgen vreselijke buik/maagkrampen. Lijkt alsof er een mes in gestoken wordt en lekker rondgedraaid wordt... is dit een koliek aanval? Wat ik er zo over gelezen heb via google lijkt het daar wel op namelijk.

ik heb het plan om straks om 18.00 uur (pijn is momenteel op een acceptabel niveau) maar te beginnen met bitterzout en een 2 daagse leverreiniging in te zetten. heb alles wat ik vanochtend heb gegeten weer aan de bovenkant eruit gegooid en van onder komt het er ook in exotische kleuren uit..;-)Eten heb ik sinds ontbijt niet meer gedaan en ook geen zin in.

is het verstandig om nu een reiniging te doen? Ik dacht dan druk ik meteen alles wat vast zit er maar weer uit...

 
heb de leverreiniging gedaan en de oogst was meer dan verwacht! Denk dat de boosdoener een steen ter grootte van golfbal was. Pijn is verdwenen en reiniging nummer 2 is een feit!

Denk dat wellicht al het ontgiften H2O2, sole etc het veroorzaakt heeft. Het viel me namelijk op dat ik de laatste dagen pijn kreeg tussen mijn schouderbladen en nek.

Heb volgens mij ergens gelezen dat dit met stenen die vastzitten gerelateerd is..

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan