Vraag over medicatie

Adrianus

New member
Hoi allemaal,
Ik zou graag advies over medicatie.
Mijn leeftijd is 76 jaar.
Al enige tijd plas problemen afspraak gemaakt bij de uroloog.
Cystoscopie blaasonderzoek: de diagnose bij de blaas weefsel vanuit de prostaat.
MRI prostaat : vergrote prostaat geen aanwijzing van prostaatcarcinoom.
CT scan om alles uit te sluiten geen aanwijzing van prostaatcarcinoom. (vergrote prostaat in het verleden aan geopereerd).
De uroloog sprak over een blaas operatie (TURT) met uit voorzorg een chemo spoeling.
Dat is iets wat ik zeker niet wil, zodat mijn zoon voorstelde om Ivermectine 3 per dag en Panacur 6 per dag te slikken .( mijn gewicht 73 kilo ).
Vervolgens heeft de uroloog nu medicatie voorgeschreven omdat ik mij niet wilde laten opereren.
De medicatie die de uroloog heeft voorgeschreven is : Dutasteride en Tamsulasine.
Zouden jullie mij hierover kunnen adviseren of ik die Ivermectine en Panacuur in combinatie met Dutasteride en Tamsulasine kan slikken.
Over 3 maanden heb ik namelijk weer een afspraak bij de uroloog dan wordt er weer in de blaas gekeken met een Cystoscopie blaas onderzoek.
Adrianus
 
Wij zijn geen dokters en mogen geen advies geven.
Dit forum is gebaseerd op de boeken van tandarts Weston Price en die onderzocht het verband tussen voeding en de gebitten van oervolkeren. .
Bekijk de bijwerkingen van de middelen en maak je eigen afwegingen.
Internet staat vol goede artikelen.
blaasklachten natuurlijk behandelen.
Vraag je zoon waarom hij Ivermectine voorstelt. of zoek zelf op dit onderwerp. Succes.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.325
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan