Voorstellen: Nikki, oestrogeendominantie en bijnieruitputting

Ik wil ff reageren op wat Emmetje schrijft, (wel in een ander topic maar heb het maar ff hier neergezet, leek me beter). Jij neemt "Linidol Nutriphyt" en bent hier erg tevreden over. Ik heb ff gegoogled en heb gezien dat er 100 mg lijnzaad in zit, daar heb ik dan weer mijn twijfels over. Maar ik denk dat er voor mij geen ander alternatief overblijft.Ik kan de progresteroncréme nl niet verdragen.

Ik ben nl helemaal van de Hydrocortisone af en ook de synthetische hormoontablet duphaston heb ik helemaal afgebouwd. Hier ben ik wel blij mee, maar krijg nu weer allerlei klachten ivm oestrogeen dominantie. Van het wkend erge migraine met overgeven gehad (zo erg had ik al lang niet meer gehad) en ook mijn borsten waren weer erg pijnlijk. Ook heb ik een hele droge mond(wordt ik het 's nacht wakker van) en allerlei klachten die op Sjögren duiden. (Hashimoto heb ik nl al en ik heb gelezen dat dit vaak samen voorkomt)

Ik ben nu 1 jaar aan het wapfen, iemand een idee,

gr Jolanda

 
Sammy, kan je misschien vertellen waarom de arts dit voor je voorschreef ? "Alleen" ivm depressie ?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.639
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan