Voorstellen Jur

Jur

New member
Ik zie dat mensen zich hier voorstellen. Doe ik dat ook even. Mijn naam is Jurjen en ben 32 jaar. Mijn interesse in voeding is de laatste tijd nogal wat aangewakkerd omdat ik het niet normaal waarom zoveel mensen kanker krijgen. Ik heb mijn moeder er aan verloren (borstkanker en later zat het in de rugwervels) een vriend met strottehoofdkanker en later ook botkanker en vader en moeders van vrienden en een tante. Overal is een oorzaak voor lijkt mij, wou dat ik hier eerder wat meer van geweten had, maar goed dat is nou eenmaal zo. Via mijn zusje en mijn nicht hoorde ik wat over het eten van volle melkproducten en later van een vriend over Mike wat ook weer over over ditzelfde onderwerp. Ongeveer een jaar geleden is het allemaal wat begonnen toen er in de krant een artikel stond over Rineke Dijkinga. Ik heb haar ontbijtmix nu een klein jaar en eet het met yogurt, ben nooit een grote broodeter geweest dus dat voldeed mij wel. Ben toen ook gestopt met alles waar suiker in zit. Vooral hetgene wat ze schreef wat eten in het lichaam doet, i.p.v alleen maar naar te kijken we moeten zoveel mg van dat hebben en zoveel mg van dat en zoveel % van dagelijk aanbevolen hoeveelheid. Dat boeide me wel. Maar langzaam kom je wat meer te weten. Heb eigenlijk zelf niet zoveel gezondheidsklachten, ook niet gehad. Misschien komt het omdat ik altijd thee drink met 1/3 melk erin. Dat is een traditie van mijn vader die ik van kleins af aan overgenomen heb. Drink dat alleen thuis trouwens want anders wordt er al gauw gezegd dat je baby thee drinkt. Altijd gek geweest op vla en yogurt. Maar heb de vla eruit gekieperd door toegevoegde suiker. Koffie heb ik nooit gedronken, ik heb er nooit goed over gekund. kortademig, maagzuur, eerder gestrestst.

Momenteel opgehouden met brood, de ontbijtmix was laatst op en een tijdje spelt brood geprobeerd maar beviel me slecht, maar eet als lunch nog wel eens 1 stukje. Ook nog wel eens een stukje roggebrood trouwens. Eet meer eieren, kaas, droge worst. "s avonds vlees, groente en teruggegaan naar 1 aardappel, en dan flink bord yogurt. Vind het alleen jammer dat er nog wel vla in huis staat, kan het soms niet laten om er toch een klein topje vla op te doen als het al op tafel staat. Verder tussendoor melk, water, karnemelk en 1 glas kefir van rauwe geitenmelk. De melk komt nog uit de winkel maar daar wil ik volgende week mee ophouden, heb net een yogurt machine binnen en rauwe melk kan ik eigenlijk bij goede kennis op 1km afstand wel halen. Is ook nog bio. Verder vind ik olijven nogal lekker, dat eet ik tussendoor. Heeft dit ook nog voor en nadelen?

Verder gestart met sole en appelazijn en H2O2. Denk ook dat ik te weinig maagzuur heb omdat ze bij biofotonen meten dat B12 suplement goed voor me is. Wil het alleen uit voeding halen ipv zo'n spuitflesje. Het proeft erg chemisch. En ze zegt dat mijn onderlip te groot is t.o.v bovenlip, dit zou met de dikke darm te maken hebben. De eerste keer meete die dikke darm ook niet goed. Vind het wel een super techniek om verkeerde lichtfrequenties of te heffen zoals van inentingen en lichtbanen herstellen. Ik meende eerst dat het helemaal de oorzaak opzocht, maar nu ik hier veel gelezen heb denk ik dat dit niet helemaal waar is. Dat mijn dikke darm niet helemaal goed is kan wel komen omdat mijn voedsel in de maag niet goed verteerd wordt omdat ik te weinig maagzuur heb. Dat halen ze er daar niet uit.

Goed, tot zover. Ik lees tegenwoordig regelmatig op het forum

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.628
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan