Voorstellen Herman

Lievergezond, v.w.b. Lyme, dat hou ik wel in de gaten. Door een arts uit de Moermanartsengroep was ik destijds verwezen naar Hanneke Westenberg in Heiloo waar men goede ervaringen heeft met het uitbannen van Lyme. Zij gaf aan dat het soms voorkomt dat ze iemand niet kon behandelen. Dat was in mijn geval dus ook zo. Zij werkt met biofotonencoherentietherapie. Mocht ik na deze behandeling mijn gezondheidsklachten houden dan ga ik zeker verder zoeken.

 
Lievergezond, ik zal je op de hoogte houden middels dit topic. V.w.b. de chemische vervuiling nog even, ik heb al mijn amalgaam laten verwijderen bij een biotandarts. Nu laat ik mijn drie kronen nog verwijderen omdat onder de ene een ontsteking zit.

 
@Herman,

Je schrijft dat je contact hebt gehad met dr. Moolenburgh sr. Ik heb zijn boek gelezen en zou heel graag in contact met hem komen. Is hij nog steeds werkzaam als arts?

 
Quote:
Daarnaast bleek laatst dat ik hoogsensitief ben. 15 - 20 procent van de bevolking schijnt dat te zijn. Door me daar in te verdiepen viel er ongelofelijk veel op zijn plek uit mijn hele leven. Je hebt dus een gevoeliger zenuwstelsel. Het is niet iets wat je hebt maar je bent het.


Wat een flauwekul. Zogenaamde 'hoogesensitiviteit' is niet in je eigen kern staan en dus gevoelig zijn voor meer dominante energieen van anderen, omdat je niet geaard bent en in je kop zit. Hier is een ander woord voor: STRESS. Een 'HSP' is GESTRESST, niet meer dan dat. Het is een ander woord voor bijnieruitputting.

Quote:
Ik wist wel dat ik gevoeliger was dan anderen doch zag dat vaak als zwakte. Nu ik het omarmd heb, zie ik het als rijkdom.


Dit is allemaal flauwekul uit de New Age-hoek, die mensen wijsmaakt dat dit een nieuw type mens is dat doorgeevalueerd is en zich staande moet zien te houden tussen de 'prikkels' die de huidige (oude) wereld hen geeft. Het is DEvolutie, DEgeneratie en dus inderdaad zwakte. Je bent pas echt ver van huis als je zwakte gaat zien als een teken van kracht. Dit is het omarmen van een ziektepatroon, waardoor je het inderdaad bent en niet meer hebt, omdat je dan je identiteit ontleent aan je ziekte. Je mag jezelf dan graag voor de gek willen houden, maar ik trap er niet in!

Quote:
Ik heb diverse keren gelezen dat het (waarschijnlijk) erfelijk is. Nu is het zo dat mijn vader en een zus van mij het ook hebben.


Dan zijn je vader en zus dus ook zwaar gestresst. En ja, dat kan erfelijk worden doorgegeven. Maar dat is nu precies ook het probleem! Je komt uit een genetisch verzwakte lijn en dat is niets om trots op te zijn.

Mike

 
Mike, mijn complimenten hoe jij toch regelmatig een ander weet te capittelen op de voor jou kenmerkende wijze. Flauwekul, gestressd, ver van huis etc. Dit zag ik ook al in het topic naar Anne-roos toe, die op verzoek van haar therapeut diens praktijk niet wilde bekendmaken dan via een persoonlijke mail. Ik heb me er destijds bewust niet mee bemoeid maar de wijze waarop Anne-roos werd weggezet, leek nergens op.

Maar goed, jij weet kennelijk beter hoe ik in elkaar steek dan ik zelf, ik ben dus volgens jou gewoon gestressd, kom uit een genetisch verzwakte lijn (jaja), omarm mijn ziektepatroon mijn vader en mijn zus ook en niet meer dan dat. Je moet maar durven. Prima, maar het is niet meer dan jouw mening en die doet volgens mij niet ter zake.

Ik heb niets met new-age en in evolutie geloof ik al helemaal niet. Niet dat jij je er wat van aantrekt, maar dat terzijde.

Rotterdam, dokter Moolenburgh sr. houdt geen praktijk meer maar ik ben een paar jaar geleden een keer bij hem geweest. We hebben destijds afgesproken dat ik hem op de hoogte zou houden. Ik heb diverse boeken van hem gelezen en ben ook o.a. bezig in het boek 'ziekte als lot en kans'. Naar mijn mening lezenswaardige boeken.

 
Quote:
Dit zag ik ook al in het topic naar Anne-roos toe, die op verzoek van haar therapeut diens praktijk niet wilde bekendmaken dan via een persoonlijke mail. Ik heb me er destijds bewust niet mee bemoeid maar de wijze waarop Anne-roos werd weggezet, leek nergens op.



Wat dit er mee te maken heeft weet ik niet maar Mike had hiermee niet zoveel te maken dus wil ik even reageren.

Anne-Roos zegt dat zij een behandelaar kent (of dat ze dat zelf is misschien?) die lyme kan genezen bij bijna 100% (99%)van de gevallen en dat in 5 weken.

M.a.w. er is een doorbraak in de lyme ellende en het is nu te genezen!

Maar de methode is geheim net als de behandelaar die deze geheime methode gebruikt!!

En als je dan na lang zoeken wat mensen vindt die deze methode hebben gedaan bij deze behandelaar is er geen 1 die helemaal genezen is. Laat staan 99%!

Dus jij kan onze reactie dan wel nergens op vinden lijken ik vind dit geheimzinnige gedoe nergens op lijken! Pisnijdig word ik hiervan!

En ik ben zelf iemand die duizenden euro's heeft uitgegeven aan dit soort therapieën.

 
Ik word hier niet warm of koud van. Hooggevoeligheid is stress, punt. Er is niets bijzonders aan, het is gebrek aan aarding en ontspanning.

Mikd

 
Ik luister / kijk nu naar een tijdelijk alleen dit weekend online beschikbaar interview met David Asprey (die van de bulletproof coffee http://www.bulletproofexec.com/ https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B3IkyBrCQh0 ): iemand die ook vreselijk leed onder de ziekte van lyme en meer (schimmels, mycoplasma e.d.).

Hier een kleine uitsnede uit het transcript dat ik zelf heb gemaakt:
Quote:
Binnen 18 maanden werd hij langzaam na 20 minuten ozontherapie per dag weer terug de oude.

Als je heel ziek bent zoals Dave was, zegt hij, dan word je je bewust van alles wat energie vreet zoals in zijn geval destijds een toxische relatie bijv., schimmels, gluten en msg bijv.

Hij heeft nu nog steeds allergieen die hij voor zijn lymeperiode niet had zoals msg, daar kan hij nog steeds niet tegen.

Ook de interviewers (ex-?)lymepatienten) krijgen nog steeds last na het eten van msg: de mannelijke interviewer krijgt er opvliegers van en Dana krijgt er angstaanvallen van.

Komt dat nu doordat je als lymepatient altijd extra gevoelig blijft of omdat je er bewustzijn op hebt?

Hoe doen de chinezen dat die zoveel msg dagelijks naar binnen werken kennelijk?

Dave Asprey vertelt over een vrouw in Tibet die klaagde over migraineaanvallen.

Dave Asprey opperde dat het aan de msg moest liggen maar dat ontkende ze.

Terwijl ze de aanval in zijn bijzijn letterlijk kreeg vlak na het eten van msg-rijke voeding.

En vervolgens bagatelliseerde ze toch oorzaak en gevolg.

Staaltje kop-in-het-zand van de bovenste plank.

http://lymelesslivemore.com/speakers/dave-asprey/

In het interview noemt Dave Asprey zichzelf een kanarie in de kolenmijn, maar hij is er niet meer rouwig om omdat hij heeft geleerd wat slecht is voor hem en wat niet.

Dat bewustzijn had hij anders niet gekregen en inmiddels heeft hij een enorm uithoudingsvermogen en is nauwelijks nog ziek noch verkouden en straling: daar heeft hij geen last van en ook jet lags kunnen hem niet klein krijgen terwijl hij in een jaar 150 keer vliegt.

Quote:
Als je de ziekte van lyme hebt, dan is dat echt niet fijn.

Waarschijnlijk krijgt iedereen om je heen de ziekte ook nog.

Die spirocheten hebben zij ook in hun lijf.

Je moet de symptomen zien onder controle te krijgen.

Als dat gelukt is dan is het je taak als kanarie in de kolenmijn om de mensen om je heen op dit punt op te voeden.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan