Voorstellen Herman

Ja dat weet ik en ik heb het zelf ook in het verleden in relatief grote hoeveelheden gebruikt (tot 50 mg per dag ).Nu nog zo'n 18 mg om de dag ongeveer.

Maar het is blijkbaar niet zonder risico's. Bij sommige mensen kan het zeer nadelig uitwerken voor de schildlier. Vooral mensen die daar al last van hebben.

Ik zou als ik jou was hier toch wat voorzichtiger mee zijn. 30 druppels is erg veel.

Ik heb er trouwens wel veel baat bij gehad en heb dat nog steeds

 
Ik gebruik het ook ter ondersteuning van de schildklier. Heb een auto-immuun aandoening op de schildklier (ANTI TPO). Wat zou een goede hoeveelheid zijn volgens jou.

 
In het jodium topic staan wat filmpjes over de gevaren van (te veel) jodium en dan als ik het goed heb juist als je een ANTI TPO hebt maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Ik zou iig niet hoger gaan dan 3 a 4 druppels per dag, maximaal.

En dan ook de andere supplementen nemen zoals selenium en vitamine C.

 
Eerder vroeg Herman het volgende:

Quote:
. Ik heb het WAPF forum doorzocht op meningen over het GAPS-dieet maar werd er niet echt veel wijzer van. Wie biedt?


Ik zet het hier nog maar even neer anders valt zijn vraag helemaal weg doordat ik over jodium begon

 
Hey Herman,

Waar heb je de zapper gekocht? Ik wil er ook 1 aanschaffen.

 
Pommetje, zie www.ctbusters.com en dan de basiczapper. Heb hem nu twee nachten op het lichaam gedragen, (nog) niets van te merken. Nog heel vroeg wakker. Eerst op de arm rechts maar dat begon vrijwel direct te prikken. Vervolgens in een afgeknipte sok en dat ging beter.

Lievergezond, ik zat nog even naar je opmerking te kijken waarin je zei dat jij ook overal dik van wordt. Misschien heeft dat te maken met Anti TPO. Google maar eens. Dit kan zowel voorkomen bij mensen met afwijkende schildklierwaarden als met normale waarden.

Mijn lichaamstemperatuur zit 's ochtends eind 35, begin 36 graden.

Ben nu sinds een dag of vijf bezig met H2O2. Zat vanochtend op 13 druppels, nagenoeg niets van te merken. Ik doe het in een glas water van 250 ml. Of is dat te veel? Heb op dit forum gezocht naar de hoeveelheid water doch kon het niet vinden. Ben de afgelopen 2 dagen met drie druppels per dag omhoog gegaan. Morgen 16 druppels.

Pike, ik heb de Lugol verminderd. Ben nu bezig met beestenbottenbouillon. Heb vanmiddag biologische schenkels gehaald. Volgende week krijg ik rundervet (uit de nierbekkenstreek, dat bakt/smelt makkelijk mee) en lever. De afgelopen tijd heb ik veel wilde ganzen geslacht, daar stikt het hier in de omgeving van, maar heb alle botten weggegooid en de borsten en poten ingevroren. Als ik toen had geweten dat je dat goed voor de bouillon kon gebruiken i.v.m. de lekke darm, had ik dat zeker gedaan. Ik heb gehakt gemaakt van de wat oudere beesten en meng dat dan met rundervet. Kan iemand mij een link geven naar het juiste topic waar ik wat kan lezen hoe het werkt m.b.t. vetoplosbare vitamines en hoe dat werkt Bvd.

Herman.

 
hallo Herman, hoe is het met je?

Ben je nog met mms aan de slag gegaan?

Doe je misschien anders iets al met ozontherapie?

 
Ha Lievergezond,

ik heb een hele tijd MMS gebruikt en daar een stuk van opgeknapt. Echter, ik merkte aan mijn lichaam dat het onvoldoende was. Aan ozon ben ik maar niet begonnen omdat ik niet wist of ik er goed aan deed. Omdat ik onvoldoende opknapte ben ik naar de therapeut gegaan, waar Anne-roos mij opmerkzaam op maakte. Daar bleek dat ik een behoorlijke lindaan-vergiftiging had. Lindaan zat vroeger in vloeistof die men in je haar deed waardoor luizen dood gingen. Ook zat het in papiertjes, die je aan kon steken en dan begonnen te roken. Wanneer er dan een vlieg in de rook kwam, viel ie als een baksteen uit de lucht. Tevens bleek dat ik nog steeds Lyme had. Ik heb eerst de ontgiftingskuur gevolgd waarbij men mij al waarschuwde dat wanneer de lindaan opgeruimd was, de Lyme waarschijnlijk los zou komen. Dat klopte precies. Ik kreeg mijn oude klachten weer terug. Nu ben ik inmiddels met de Lyme-kuur bezig en ben daar eind volgende week mee klaar. Van die laatste kuur ben ik wel erg moe maar daar had men mij voor gewaarschuwd. Ik ben er dan ook niet van ondersteboven maar vervelend is het wel. Ik heb echter goede hoop.

Daarnaast bleek laatst dat ik hoogsensitief ben. 15 - 20 procent van de bevolking schijnt dat te zijn. Door me daar in te verdiepen viel er ongelofelijk veel op zijn plek uit mijn hele leven. Je hebt dus een gevoeliger zenuwstelsel. Het is niet iets wat je hebt maar je bent het. Vorige week had ik de dokter Moolenburgh sr. nog aan de lijn, die me vertelde dat Wolf-Dieter Storl (www.storl.de) een boek heeft geschreven waarin staat dat mensen met HSP (Highly Sensitive Person) gevoelig(er) zijn voor Lyme. Het was mij onbekend. Binnen de mensen met HSP zijn ook weer twee categorieën, de rustzoekers (de meesten) en de HSS-ers (Highly Sensation Seekers). In de laatste categorie val ik. Op zich komt dat qua werk goed (Hermandad) uit maar het betekent wel dat ik te veel prikkels moet vermijden. Dat herken ik wel maar lukt niet altijd. Je leeft als het ware met een voet op het gaspedaal en met de andere op de rem. Dat is wat het lastig maakt. Ik wist wel dat ik gevoeliger was dan anderen doch zag dat vaak als zwakte. Nu ik het omarmd heb, zie ik het als rijkdom. Jarenlang ben ik vaak bij m'n gevoel weggebleven of probeerde ik het te relativeren. Nu ik het toesta, komt de info soms met bakken binnen. Het is soms net alsof je gedachten kunt lezen. Het geeft enerzijds dat je vanuit kracht kunt werken maar anderzijds geeft het ook z'n beperkingen.

 
hoi Herman, dat is snel!

Dank je voor je reactie.

Hoogsensitief: het is maar hoe je er tegenaan kijkt of het iets is wat je hebt of bent (zoals je dat zegt).

Toevallig las ik vandaag het volgende stuk over hypersensitiviteit: http://www.drluc.com/hypersensitive.htm

Volgens dat stuk is hypersensiviteit weldegelijk iets wat je hebt (verkregen) en niet bent in de zin van genetisch bent.

Het stuk wijt de huidige hypersensitiviteitsepidemie aan vaccinaties en chemische vervuiling.

Wel een interessante discussie op zich, maar misschien maakt het in de praktijk weinig uit hoe het precies zit qua oorzaak.

De ziekte van lyme is bekend van zichzelf een oorzaak van autoimmuniteit (o.a. vanwege het fenomeen dat lipofectie wordt genoemd) als ik het goed begrepen heb.

Boze tongen beweren zelfs: de belangrijkste oorzaak.

Als ik je een tip mag geven Herman: neem nooit zomaar aan dat de ziekte van lyme weg is bij je, ook niet als een behandelaar dat beweert.

Als je nog gezondheidsproblemen hebt, hou ook de borrelia nog in het vizier.

Behandelaars zitten met een behandelplafond vaak: dat is iets om rekening mee te houden.

Trek je eigen gezondheidsplan en vraag je telkens actief af wat jij kan doen om je gezondheid te blijven ondersteunen (hetgeen vele malen verder gaat dan je richten op de ziekte van lyme uiteraard) naast wat behandelaars je te bieden zouden kunnen hebben.

 
Lievergezond, ook jij bedankt hoor. De meningen over hoogsensitiviteit zijn dus kennelijk verdeeld. Ik heb diverse keren gelezen dat het (waarschijnlijk) erfelijk is. Nu is het zo dat mijn vader en een zus van mij het ook hebben. Zelf ben ik gelukkig nooit gevaccineerd. Over chemische vervuiling kan ik weinig zeggen. Wel heb ik de afgelopen paar jaar het nodige ontgift, ook middels leverreinigingen. Niet normaal wat er aan leverstenen loskwam. V.w.b. hoogsensitiviteit ben ik het boek Follow your senses aan het lezen van Felix Brabander. Van hem staan ook de nodige stukjes op youtube. Groet!

 
Dag Herman, groetjes terug, en dank voor je snelle reactie.

Ik ben toch altijd benieuwd hoe mensen varen met bepaalde methodes.

Als je wilt hou ons dan nog eens vaker op de hoogte als je wilt van hoe het met je gaat?

Erfelijk: chemische en zware metalentroep erf je ook gratis en voor niets van je ouders evenals infecties.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.981
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan