Voorstellen - Gaia

Begin met alle kunstboters en oliën te vervangen door biologische roomboter, (ongeraffineerde) kokosolie en biologische olijfolie.

Ga het ongeraffineerde Keltische zeezout gebruiken.

Probeer zoveel mogelijk biologisch in te kopen, groente, fruit, vlees, vis, zuivel, eieren.....

Je kunt 's ochtends van bed af 2 glazen water met sole en appelazijn drinken. Dat zorgt voor meer maagzuur wat weer beter is voor de eiwitvertering.

Overigens kunnen de andere familieleden (onbewust) met je meedoen. Als jij betere voeding koopt eten ze het vanzelf mee.

En je zult ook merken dat het ze beter gaat smaken want ze krijgen nu echte voeding.

Lia

 
Ik eet al zoveel mogelijk biologisch en heb vandaag rauwe melk gehaald, jammer dat ze nog maar een half literje hadden. :(

Morgen is de tank weer vol en ga ik een paar liter halen, want ik heb net een glas genomen en het is heerlijk!

Ook heb ik gelijk maar kaas van rauwe melk genomen en karnemelk en yoghurt, alleen de yoghurt en de karnemelk is wel gepasteuriseerd, maar verder niet.

ook lekker slagroom meegenomen, jammie voor op de chocolademelk!

O ja, ik heb ook lekker boter van rauwe melk genomen.

Ze hebben nog veel meer biologische producten, dus volgende keer weer wat proberen.

De koolhydraten ga ik inperken zo ook de suikers.

De eiwitten en de vetten omhoog, dus het komt helemaal goed. :D

 
Ik reageer hier maar weer.

Misschien dat er ergens al iets over geschreven wordt, maar ik snap de zoekknop niet helemaal.

Ik ben nu een week bezig om mijn voeding te veranderen, ik ben meer vet gaat eten, zoals roomboter, vet vlees en vis, ben ook meet eiwitten gaan gebruiken enz.

De koolhydraten durf ik niet te drastisch te verminderen, want ik ben nu al veel te mager, ik heb een bmi van 19,0.

Maar nu komt het, ik heb de laatste dagen nogal last van rommelige darmen en ben nogal winderig!

Waar ligt dit aan, wat kan ik er aan doen?

 
Quote:
Maar nu komt het, ik heb de laatste dagen nogal last van rommelige darmen en ben nogal winderig!

Waar ligt dit aan, wat kan ik er aan doen?


Ik denk dat het antwoord hierboven al door Poekie geschreven is, namelijk:

Quote:
Je kunt 's ochtends van bed af 2 glazen water met sole en appelazijn drinken. Dat zorgt voor meer maagzuur wat weer beter is voor de eiwitvertering.


 
Thnx voor de tip Ufo.

Poekie heeft dat idd geschreven, maar ik wist niet dat dat daarvoor was.

Ik zie hier zoveel info en weet nog niet waar alles voor dient :wink:

Waar kan ik het zout voor de sole het best bestellen, want ook daarover vindt ik veel info.

En de appelazijn, koop je denk ik in een natuurwinkel, of is daar ook een speciaal adresje voor?

 
Gaia,

Het zout kun je hier bestellen: www.keltischzeezout.com. Ook is het vaak te koop bij G&W natuurwinkels.

De appelazijn koop je in de natuurwinkel, koop de biologische troebele ongeraffineerde versie.

Lia

 
De zoekknop rechtsboven werkt inderdaad niet goed genoeg.

Tik je zoekopdracht in in google met als toevoeging westonprice.nl

bijv.: 'appelazijn westonrprice.nl

Lia

 
Oeps, ik heb nu dus de heldere appelazijn gekocht. :(

Als deze op is, zal ik er op letten dat ik de troebele appelazijn koop.

Ik had je berichtje nog niet gelezen. :oops:

 
azijn is een goede wasverzachter en haarlotion, dus genoeg mogelijkheden om er snel vanaf te zijn :D

 
hoi Gaia deze spreker zegt bij 19 min in dit filmpje dat je raynauds kan aanpakken door het stikstofoxidegehalte in je lichaam op te hogen.

Het kan met/door arginine, met niacine, met vitamine c/e, andere antioxydanten zoals h202, ozon, beweging en/of de zon/uvb-straling.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan