voorstellen: Frida

Hoi Frida, oorinsufflatie is: dat je ozongas in je oren laat komen.

Ozon gaat overal dwars doorheen, ook door je trommelvliezen.

Officieel gaat dat met een bepaald medisch ozonapparaat waarbij je precies de ozonflow kan regelen en vaak zijn ze gevoed door een zuurstofconcentrator.

Bijv. zoiets als dit: http://www.promolife.com/cart/o3elite-single-ozone-generator met een earscope: http://www.promolife.com/cart/ozone-earscope

Officieus doe ik het voorlopig met een simpel lucht-water-ozonmachientje zonder earscope :

ik heb deze http://www.ebay.com/itm/New-600mg-O...d=100011&prg=1005&rk=1&rkt=2&sd=160460022231&

De kunst is dat je het slangetje dat bij je apparaat hoort voor je oorgat houdt, maar wel dat er lucht kan ontsnappen zodat er geen druk ontstaat.

Ik doe het tweemaal daags 2 minuten in per uur.

Dan nog 2 minuten in mijn neus (maar ik heb dan ook sinusitis) en dan nog een kies specifiek 1 minuut.

Stop ik drie dagen met ozon insuffleren, dan ziet mijn wereld er ineens heel erg uit weer.

Zie hier iemand die het er op youtube over heeft:

p.s. ik bedacht me dat ik het beste eerst mijn oren natmaak voor het ozoneren, maar zonder lukt ook.

Ozon gaat overal goed doorheen, vooral met water erbij.

Deze persoon laat bij 1min30 kort zien hoe ze haar oren ozoneert en dan doet ze wat water in haar oren.

Er zijn ook andere toepassingen voor andere doeleinden zoals de stoomsauna met ozon, die zie je ook in het filmpje en vaginale/rectale insufflatie kan ook, maar niet met het machientje dat ik heb in elk geval want dan komt het er echt meer op aan dat je een specifieke lage ozonflow in je lichaam brengt.

Rectale insufflatie haalt de effectiviteit van de ozontherapie via bloed die je bij artsen kan laten doen.

Bij deze methode hou je het geld voor therapie bij een arts in je zak en je doet een eenmalige aanschaf en je kunt zo vaak aan de slag als je wilt.

 
Hee Lievergezond! Bedankt voor de duidelijke linken! Super! Had gisteren nog even gezocht naar wat topics hier op het forum en ben helemaal enthousiast! Het apparaat op het filmpje van youtube is wel echt een mega ding. Van ebay kan ik dus ook goed gebruiken? En het slangetje waar jij het over hebt zit er standaard bij? Helemaal fan van zelf aan de slag gaan. Schreef jij nou nog iets over te veel stikstof, of vergis ik me nu? iig hartelijk bedankt voor jouw advies! Ik ben erg benieuwd!

Quote:
Ik doe het tweemaal daags 2 minuten in per uur.


Je bedoeld per oor ipv per uur, denk ik?

Fijn dat het zo goed bij jou werkt! Maar als je stopt keren jouw klachten dan weer terug? Dus blijf je ozoneren (hihi, is dat een woord?!)

Fijne dag!

 
hoi Frida,

Excuses: ik bedoelde TWEEMAAL DAAGS TWEE MINUTEN behandeling oren zoals die man in het youtubefilmpje zegt.

(dat is heel wat minder dan ik hierboven kennelijk schreef).

Tot mijn eigen verbazing werkt dat simpele ozonapparaatje voor mijn oren, neus en kieswortel perfect (met de handreikingen van de man in het youtubefilmpje in acht nemend).

Geen last meer die ik wel heb als ik stop.

En dan komt de pijn ook GENADELOOS terug jammer genoeg: ik las dat candida bijv. lang tijd nodig heeft om uitgeschakeld te worden omdat deze schimmel niet zuiver anaeroob is.

Maar goed: ik heb die 2 x 2 en dan nog zo wat ozoneerminuten voor in mijn geval ook neus/kies er graag voor over.

Dat megading uit het youtubefilmpje van die dame is de zuurstofconcentrator: bij echt inwendig gebruik van ozon heb je die ineens wel ook nodig: dan komt het er meer op aan dat er inderdaad ook geen stikstof bijzit.

Je krijgt stikstofvorming als ozon wordt gemaakt van onze normale lucht.

Voor je oren, tegen je kiezen aanhoudend en losjes in je neusgat richt dat huistuinenkeukenozondingetje van mij geen schade aan (als je niet ademt! of althans dan niet door je neus als je die slang zo'n beetje in je neus stopt -een andere optie is geozoneerd water door de neus, maar dat heb ik nog niet geprobeerd).

Het slangetje zit gemiddeld standaard bij zo'n huis tuin en keukenozonapparaatje dat ik heb en een aantal forumleden hier ook.

Sochtends op nuchtere maag drink ik ook een liter geozoneerd water (15 minuten ozoneren in een glazen fles - geen ander materiaal want ozon maakt in veel dingen gaten behalve in silicoon, glas en teflon): daar kun je het slangetje voor gebruiken met zo'n stenen bolletje eraan.

Uur erna niets eten/ 3-4 uur ervoor niets eten.

Hier wat meer ins en outs daarover: https://www.fatsforum.nl/topic/water-ozoneren o.a. qua werking op je gezondheid.

Tof dat / als je enthousiast bent: het is volstrekt terecht denk ik ook in jouw geval van tinnitus/-meniere-achtige klachten.

Zelfhulp: dat werkt uiteindelijk toch het best en ozon is bepaald geen kattenpis als het gaat over helend vermogen.

Ik heb nog een aantal andere klachten dan in mijn hoofd: maar als puur gaat om mijn sinusklachten heb ik daar nu deze oplossing voor na zeer lang zoeken.

Grote opluchting!

Tot slot nog dit: de prijs die je betaalt voor zo'n ozondingetje: daar moet je ook nog iets van 20 euro (of zoiets) invoerbelasting bijrekenen.

De eerste keer vroegen ze me dat bedrag trouwens niet, later wel.

Ook een fijne dag voor jou Frida :D

 
Oja nog even dit: de medische ozonapparaten hebben minimaal een volumeknop die de flowrate regelt: een optie waarover het huistuinenkeukenozonapparaatje niet beschikt. Voor elk type insufflatie is vaak weer een andere flow rate (weet ff het woord in het nederlands niet) gebruikelijk -meestal heel laag: want anders krijg je van die bloeduitstortingen zoals die ik kreeg :oops: : plus je moet de flow rate ook zelf kunnen regelen om deze aan je persoonlijke voorkeuren te kunnen aanpassen.

 
Nou, echt super fijn dat het zo goed bij jou werkt! Misschien moet je het gewoon een hele lange tijd gebruiken en kan je dan een x wel stoppen of minderen.

En ahaaaaaaa, thanks voor de verheldering mbt dat megading en de stikstof. Stel dat we nu helemaal happy high worden kunnen we altijd nog zo'n monster aanschaffen :wink:

Dus wat ik begrijp moet je de lucht die eruit komt niet direct inademen omdat er altijd stikstof gevormd wordt met zo'n mini ding? Is dit nou ook zo'n apparaat om in je slaapkamer of andere ruimtes aan te zetten om de lucht te zuiveren? Ahhh, maybe to much questions... Zal maar eens ophouden en even zelf wat gaan rond lezen (-:

Wow, een liter water! Wat een boel! Kan je er dan meteen H202 en sole bij doen, of misschien is dit een hele domme veronderstelling? Ik weet tenslotte nog niet veel van ozon en H202 is lijkt mij ook iets in die richting. Maar my god, een liter!

Hoe gaat het verder dan met jouw gezondheid? Wel tof dat je idd echt een goede oplossing hebt gevonden voor jouw sinusklachten!

Liefs weer!

 
Hoi Frida: hierover:
Quote:
Dus wat ik begrijp moet je de lucht die eruit komt niet direct inademen omdat er altijd stikstof gevormd wordt met zo'n mini ding?


Nou ik denk eigenlijk dat die stikstof -voor zover daar nou echt zoveel sprake van is- niet zozeer het probleem is om in te ademen, maar de ozonlucht zelf.

Janse hier van het forum heeft eens 10 minuten de ozonlucht direct ingeademd (wat weer wat anders is dan dat je het inadement via de lucht als je het apparaatje ergens in de ruimte waar je bent aan hebt staan) en kreeg toen erge last van zijn longen en dat kwam wel weer goed.

Ik voel het altijd ook wel een beetje die lucht op mijn longen maar het herstelt zich weer.

Helemaal niet ademen is ook zo lastig, dat deed ik in het begin.

Maar ik word lui en denk: zo'n vaart loopt het vast niet: ik adem door mijn neus als ik mijn kies ozoneer en ik adem door mijn mond als ik mijn neusgat ozoneer.

Over h202 bij het ozonwater: je kan het doen misschien maar het lijkt me niet nodig omdat die ozon erg krachtig is van zichzelf al.

Sole: wel grappig dat je erover begint: het geozoneerde water met keltisch zeezout smaakt naar melk gek genoeg: helemaal niet vies.

Of het echt de bedoeling is die mineralen erbij weet ik niet, want je krijgt volgens mij allemaal oxides: geen idee of dat de bedoeling is dan!

Ja een liter geen probleem voor mij.

De rest van de dag kan ik het me niet permitteren zolang op commando niet te eten voordat ik weer een glas ozonwater kan drinken.

De rest van mijn (on-)gezondheid: klachten die hardnekkig zijn: bijnieruitputting (echt pijn aan mijn bijnieren ook), maagpijn (maar niet meer maagzuur overigens) -mijn hardnekkigste klacht- en vermoeidheid. De lijst was ooit echt wel langer!

Ik ben zo blij dat ik de sinusklachten nu onder controle heb.

Dat wil je niet weten Frida!

groetjes!

 
@ Frida

Hier vroeg ik me af hoe het tegenwoordig met je gaat en of je nog last van de oorsuizingen hebt.

Hier interessante literatuur gevonden waarin gemeld wordt dat dit verband kan houden met een vitamine B12 tekort. In het geval je hierover meer wenst te weten, kan je even een berichtje achterlaten.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan