Voorstellen Codexx

Codexx

New member
Lang verhaal maar dan heb ik me in ieder geval fatsoenlijk voorgesteld ;)

Ik ben een mannelijke rechten student van 22 jaar en studeer aan de universiteit Utrecht(Codex= latijns voor wetboek)

Ik heb sinds vier jaar last van chronische pijn en spijsverterings klachten

Na drie jaar zonder resultaat rond geschopt te zijn in het reguliere circuit door mijn huisarts, besloot ik een jaar geleden een ortho molecaire arts te bezoeken.

Hij vertelde mij dat ik last had van bijnieruitputting. Ik kreeg bio identieke hormonen en merkte al snel dat de pijn minder werd.

Daarnaast ben ik met een orrhomoleculair dieetist mijn voeding gaan aanpassen door onder andere rekening te houden met mijn voedingsintoleranties, meer natuurlijk en minder bewerkt voedsel te eten.

Ook ben ik bij een homeopaat onder behandeling voor een handvol vergiftigingen die ik door mijn waardeloze levenstijl had opgelopen.(bijv methanol en aluminium door liters light frisdrank uit blik)

Recentelijk ben ik op dit forum terecht gekomen en overtuigd geraakt van de waarde van WAP voeding.

Een lijst van de dingen die ik eet:

Diverse kruiden thee gemengd met keltisch zeezout

Gluten vrije granen: haver, gierst, teff

Stoofpotten en bouillon van lam/rund/kip/vis en groentes(geen nachtschades)

Olijfolie

Ghee

Geiten en schapenkaas

Peulvruchten: linzen en zwarte bonen

Diverse 'superfoods' (chia zaad, maca, hennep zaad, bijenpollen)

Zoete bataat

Ik probeer aan rauwe melk te komen,

Tot nu toe alleen rauwe paardenmelk gehad

Morgen rauwe kamelen melk proberen.

Grappig genoeg is daar makkelijker aan te komen dan koe/geit/schaap maar ook deze ga ik in huis halen.

Dit alles eet ik in een rotatie schema om het ontstaan van nieuwe intoleranties te voorkomen.

Ik weet dat sommige dingen niet volgens WAP zijn, ik weet nog niet of ik 100% volgens WAP wil eten. Ik luister naar mn lichaam en kijk wat goed voelt.