Hallo Weston Pricers,
Tijdje terug, maar ik wil weer eens iets van me laten horen. Het gaat erg goed met me, ik eet eigenlijk volledig wapf, geen granen meer, wel grasgevoerd vlees en rauwmelkse kefir.
Ik merk ook dat ik wat helderder ben ik mijn hoofd, minder verstrooid.
Ik eet nu op een dag:
yoghurtsmoothie, rauwmelkse kefir, levertraan, magnesium, biergist, vitamine c, 2-3 eieren gebakken in roomboter, veel kleine visjes (sardientjes, haring, ansjovis), slagroom en bbb (vaak door een gerecht). 's avonds eet ik meestal een stoofpotje van vlees uit de slowcooker, met veel boter. Eigenlijk nog amper basmatirijst. Soms bataat. Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis, alles is erg lekker en smaakt me goed.
Alleen wat vragen. Gebruik ik niet te veel zuivel? 750ml kefir,300-500 gram yoghurt en minstens 250ml slagroom. Daarnaast een half pakje roomboter. In zuivel zitten ook koolhydraten/suikers, heb ik niet de ene suiker voor de andere vervangen?
Daarnaast ben ik toch wel erg gehecht aan mijn kefir. Ik merk dat ik er op dezelfde manier over denk als sommige mensen over hun koffie. "Ik wil niet zonder!!". En als ik dan lees dat er opiaatachtige stoffen in zuivel zouden zitten (www.exendo.be, www.vimenta.nl) en dat deze stoffen door vergifting voor add-symptomen kunnen zorgen... Ben ik niet verslaafd aan zuivel? en: is dat erg?
Iets anders waar ik een tijdje mee loop. Ik heb add en pdd-nos kenmerken. De add-kenmerken verbeteren door wapf, de pdd-nos niet. Komt dit omdat het eerste veroorzaakt wordt door ondervoede hersenen en het tweede door vaccinatieschade? Ergo, het tweede is niet te herstellen? Ergens anders zei Mike weer dat adhd en autisme eigenlijk hetzelfde zijn...
Ben benieuwd